Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej,
Skulle vilja ha hjälp med att boka en 2-4-1 resa till mig och sambon, då jag aldrig gjort detta tidigare.

Hur går jag till väga, ska jag ringa nummret som står i brevet eller finns det något annat bättre?

Vi vill resan Tokyo 8jan-14-jan. Har ca 130k eurobonuspoäng att spendera.

Hej,
Skulle vilja ha hjälp med att boka en 2-4-1 resa till mig och sambon, då jag aldrig gjort detta tidigare.

Hur går jag till väga, ska jag ringa nummret som står i brevet eller finns det något annat bättre?

Det finns plats via Köpenhamn, men bara i economy, 80k poäng och ca 1300kr i skatter och avgifter totalt.
Tips är att söka efter bonusplatser på SAS hemsida och sedan ringa numret som står i brevet.

Hej,

Prova först med att söka reda på platser via SAS elr awardtravelr.com och om du hittar så ringer du numret. Kollade och det finns platser i eco nu.

Någon som vet varför just denna del av verksamheten är outsourcad?

Bra fråga, har också funderat på detta. Det verkar ju som att man vill göra det så krångligt som möjligt att utnyttja 2-4-1. Här borde verkligen SAS ta hand om detta själv, borde väl kunna inrymmas inom det vanliga Eurobonus åtagandet.

Bra fråga, har också funderat på detta. Det verkar ju som att man vill göra det så krångligt som möjligt att utnyttja 2-4-1. Här borde verkligen SAS ta hand om detta själv, borde väl kunna inrymmas inom det vanliga Eurobonus åtagandet.

Det har inte varit krångligt de gånger jag har ringt. De jag har pratat med i Tallin (eller var de nu sitter) har varit trevliga och effektiva.

Yaaaay! Lyckades boka ARN - BKK 21jan-4feb. 3pers. 100k poäng för 2 vuxna och en knallhatt.

Någon som vet om man får möjlighet till optiontown med bonusbiljetter?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen