Vattenspindelmannen
Medlem
HUACA. Fungerade för mig för några veckor sedan, men jag gick också nej första gången.
Hej,
Skulle vilja ha hjälp med att boka en 2-4-1 resa till mig och sambon, då jag aldrig gjort detta tidigare.
Hur går jag till väga, ska jag ringa nummret som står i brevet eller finns det något annat bättre?
Vi vill resan Tokyo 8jan-14-jan. Har ca 130k eurobonuspoäng att spendera.
Hej,
Skulle vilja ha hjälp med att boka en 2-4-1 resa till mig och sambon, då jag aldrig gjort detta tidigare.
Hur går jag till väga, ska jag ringa nummret som står i brevet eller finns det något annat bättre?
Vi vill resan Tokyo 8jan-14-jan. Har ca 130k eurobonuspoäng att spendera.
Någon som vet varför just denna del av verksamheten är outsourcad?
Kan det vara så att Amex som betalar för outsourcing? Kan man boka vanlig bonusresa (utan 2-4-1 voucher) via 018 nummer?Bra fråga, har också funderat på detta.
Bra fråga, har också funderat på detta. Det verkar ju som att man vill göra det så krångligt som möjligt att utnyttja 2-4-1. Här borde verkligen SAS ta hand om detta själv, borde väl kunna inrymmas inom det vanliga Eurobonus åtagandet.
Det är inte möjligt uppgradera bonusresor med OptionTown.Någon som vet om man får möjlighet till optiontown med bonusbiljetter?
Det är inte möjligt uppgradera bonusresor med OptionTown.