Senator, Tack så hemskt mycket. Uppskattar verkligen att du hjälpte mig. Hittade biljetten på mina datum. Riktigt schysst att du la ner tid på att hjälpa mig, tack även till alla andra som också har hjälpt mig.![]()
Om jag inte har helt fel (vilket jag hoppas) har AA fixat alla sina fares så att det krävs AA-metall över atlanten nu, right? Oavsett om utgångspunkt i EU?
Om jag inte har helt fel (vilket jag hoppas) har AA fixat alla sina fares så att det krävs AA-metall över atlanten nu, right? Oavsett om utgångspunkt i EU?
Ja det kommer inte upp några vettiga priser utan AA så du har nog rätt...igen.
Ring AA. Det är inget fishy med denna fare utan det går utmärkt att ringa AA och boka det, inklusive knepig routing om så önskas.
I princip vad jag skrev - tjejen lät förvirrad när jag ville börja boka från HEL och när jag pratade om bokningsklass undrade hon om jag menade business eller economy... (Hade inlett med typ 'jag vill boka business HEL-CUR med en avancerad routing och i bokningsklass I)
Pratade precis med AA i USA (ringde Engelska numret vilket kopplade mig till USA?) och de skulle fixa prissättning till imorgon (jag har lagt till LAS och försöker med en extra stopover på vägen hem) då deras system inte gav något automatiskt pris. Vet inte vilken del som orsakar det, men antar att det är antingen LAS som spökar (även om Homer lyckades prissätta den) eller extra stopover på vägen hem. Sade iofs att de kunde prova att prissätta utan extra s/o men det verkade hon inte vilja. De var i alla fall mycket trevliga och hjälpsamma. Availability finns i rätt bokningsklasser på hela min bokning i alla fall - det var jag noga med att dubbelkolla innan prissättningsförfrågan skickades.
Ja, det går att köpa. Dock prisas det inte korrekt via AAs svenska sajt, men fungerar helt korrekt via amerikanska sajten. .
Den goda nyheten är att AA snart börjar flyga B777-300ER mellan MIA och LHR dagligen. Då förbättras alternativen rätt mycket om man vill undvika åka via JFK. .
Den dåliga nyheten är att de plockar bort kvällsflighten LHR-DFW så då försämras möjligheterna
rätt mycket om man vill undvika åka via JFK och MIA
Hej, ska snart ta och boka. För att få en stop over i USA, är det bara att använda multi city och att sätta olika datum på in och ut resan från New York på vägen hem eller hur brukar ni göra för att få in en stopover?![]()