Senaste nytt

Följetong 2013: Följ Igorius, Agö & Eli på väg mot Flying Blue Gold (eller Platinum)

Låter som ni haft en schysst helg, var ni någonsin på Nero? Och ja, ibland är det katastrof på Sola. Var ganska nyligen de byggde ut säkerhetskontrollen, och som ni märkte är det långt ifrån smärtfritt vid högtrafik..

Nej, tyvärr. Vi blev kvar på Tango och åt både lunch och middag där...;) Skapliga notor.

Då är förstasidan uppdaterad. Agö står nu på 20 segment, Igorius på 24. Agö tar dock fyra till nästa helg. Då är det dags för La Grande Finale. En sista resa för att befästa guldkortet. Och allt lutar åt (*trumvirvel*)...

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Igorius uppmärksammade mig på första avsnittet av Niklas Ekstedts matprogram "Niklas mat". I avsnittet som sändes igår besöktes Charleston och intressanta restaurangen Husk.

Nu är frågan till juryn: hur är Charleston?

Last edited:
Åk till Charleston men kom ihåg att också besöka Savannah som om möjligt är trevligare. Tar ca 90min att åka med bil. Åk, åk, åk och prova på lite Southern Hospitality kombinerat med Southern Cooking!

Åk till Charleston men kom ihåg att också besöka Savannah som om möjligt är trevligare. Tar ca 90min att åka med bil. Åk, åk, åk och prova på lite Southern Hospitality kombinerat med Southern Cooking!

Kul att höra! Har du tips på must-do's?

Från Wiki:

Known for its rich history, well-preserved architecture, restaurant community, and mannerly people, Charleston has received a large number of accolades, including "America's Most Friendly [City]" by Travel + Leisure in 2011 and in 2013 by Condé Nast Traveler, and also "the most polite and hospitable city in America" by Southern Living magazine.

Charleston, South Carolina - Wikipedia, the free encyclopedia

Antal segment under 2013:

Agö: 20
Igorius: 24
Eli: 8

Antal poäng under 2013:

Agö: 6247
Igorius: 8807
Eli: ?

Skattade kronor:

Agö: 12712 DKK
Igorius: 23643 SEK
Eli: ?

Inklagade poäng:

Agö: 0
Igorius: 10 000
Eli: 0

Märker en viss skillnad i skattade kronor, men är glad att dra mitt strå till stacken...

Toppen