Senaste nytt

Följetong 2013: Följ Igorius, Agö & Eli på väg mot Flying Blue Gold (eller Platinum)

På Arlanda skiner solen! Äter frukost i T2-loungen och laddar inför KL1108 mot AMS, där jag kanske inte riktigt hinner ansluta till Agö i Crown Lounge innan vi drar vidare.

Jaha, stora problem på AMS. Som vanligt då. Försening 45 min men KLM boardar ändå. Tur att man har lång tid i AMS.

Jaha, stora problem på AMS. Som vanligt då. Försening 45 min men KLM boardar ändå. Tur att man har lång tid i AMS.

Jag har 45 min på AMS, och här på ARN "garanterar" personalen i gaten att det inte blir några förseningar. Återstår att se... Detta blir spännande. Hur som helst, strålande väder!

image.jpg

Visade sig inte vara några problem alls att hinna med bytet. Genom att AF-flighten mot CDG (som vi nyss boardat) är en aning försenad han jag till och med ta ett glas med Agö i KLM Crown Lounge. Så, Paris nästa!

Godmorgon från Paris. Som alltid starka cravings att flytta hit. Otroligt bra matupplevelse på JR igår, dessutom skönt avslappnat.

image.jpg

Utsikt från Radisson Blu Le Metropolitan!

God förmiddag från Salon Air France, Terminal 2F. Igorius hugger in på currykalkon och Agö dricker kallt vitt vin. Strålande vintersolståndet över CDG. Det enda som saknas är att agehall kommer in direkt från en ekonomitripp till Afrika.

Hälsningar från KLM Crown Lounge (nr 52)! Trevlig flight hit med AF. Seatblock!

image.jpg

image.jpg

Jag avnjuter nu filet americain på tub, medan Agö lystet sneglar mot deep rest-avdelningen.

Toppen