Senaste nytt

Följetong 2013: Följ Igorius, Agö & Eli på väg mot Flying Blue Gold (eller Platinum)

Jag förlorade i enkel poker och blev tvungen att springa hem till Radisson för att hämta snus. Det får man acceptera trots att Igorius vann på ett par i treor. gdaily bör kunna hjälpa mig här!

Jag förlorade i enkel poker och blev tvungen att springa hem till Radisson för att hämta snus. Det får man acceptera trots att Igorius vann på ett par i treor. gdaily bör kunna hjälpa mig här!

Allting tyder på att Agö gått vilse. Jag försöker att finna nya vänner i oljeindustrin. Ärligt talat går det så där. Klimatet är tufft i Stavanger.

Vilken j-vla dag och kväll i Stavanger. agehall och Nilssons KLM-flygvärdinnor är incheckade på Radisson, fakturan går på SAS Amex (inte min) och vi är flera mat- och vinupplevelser rikare! Nu tar vi nya tag imorgon. Kanske väntar Wideröe till Aberdeen?!?!

image.jpg

Hälsningar från restaurang China Town, där vi fyller på krafterna efter ett givande besök på oljemuséet (bild). Charmig stad!

Hälsningar från Stavanger Sola Airport. Givetvis fanns ingen fast track, det är ju Norge vi talar om. 30 minuter i säkerhetskontroll således. Och ingen lounge även om det ser ut som att man håller på att bygga något liknande vid gate 11. Boarding för KL1204 om 20 minuter!

Låter som ni haft en schysst helg, var ni någonsin på Nero? Och ja, ibland är det katastrof på Sola. Var ganska nyligen de byggde ut säkerhetskontrollen, och som ni märkte är det långt ifrån smärtfritt vid högtrafik..

Toppen