Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
SAS Scandinavian Lounge i ARN och väntar min avgång som är försenad på grund av trafikledningsproblem. Jag vet att SAS fixar detta och tar min till Dubrovnik via CPH.

Hälsningar från BWI, Baltimore. På väg till DTW, Detroit via PHL. Här finns bara en köpelounge, Airspace. Kostar 20$ och bara snacks och wifi är fritt, men man får en kupong på 7$. Fräscht och fint i alla fall. De har samma koncept i Cleveland och på JFK också. En Sierra Nevada sitter i vilket fall gott till frukost.

Kors i taket, idag går amerikansk inrikestrafik enligt schema! Jag hann minsann med kaffe och bagel på US Airways Club på PHL, F-terminalen. Trevligt att få prova deras lounge också innan de lämnar *A.

SL Arlanda. För andra gången denna vecka ombokad till en tidigare flight av loungedamerna, utan kostnad. På nätet ville SAS ha 700 SEK av mig för detta (Plus tilltrots). Kycklingspetten lockar inte nämnvärt, en Ramlösa får duga. SK1425 kl 16:15 gäller nu.

SL Arlanda. För andra gången denna vecka ombokad till en tidigare flight av loungedamerna, utan kostnad. På nätet ville SAS ha 700 SEK av mig för detta (Plus tilltrots). Kycklingspetten lockar inte nämnvärt, en Ramlösa får duga. SK1425 kl 16:15 gäller nu.

Jag och Ulla har varit där tre gånger bara idag och igår fast vi skrev bara i gästboken och inte på foumet för att inte bli för tjatiga.

Sitter i BC-hörnan i SL på ARN. Ska ta och skriva i gästboken.
Iväg mot OSL med SK 861 kl 12:50. Och hör och häpna, jag slipper motionsspåret till F-piren idag. 4A känns skönt... :)
Svalkar mig med lite Pinot Grigio.

Etapp 2 idag då: OSL-AGP med SK 4683 kl 15:20.
Sitter i BC-hörnan här i OSL. Bunkrar med lite chips, rödvin och Linie Akvavit.
Ser ingen gästbok att skriva i här...
Wifi:t är lite labilt - tappar signal med jämna mellanrum. Inte helt ovanligt för att vara här, tycker jag.
I övrigt riktigt lugnt här i SL - ca 10+ pax.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen