Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om någon ska flyga med sk995 till beijing på söndag och har lust att invitera en stackars guldlös sate till en lounge så får ni gärna hojta till. :D Är snart EBG och hoppas att jag kan göra samma sak för andra så småningom
Edit: lounge på beijing, Köpenhamn lounge tillgång har jag..... :)

Last edited:
På SAS SL på Arlanda på väg via OSL till BLL tillsammans med dottern, 5 år. Hon tycker att det är så bra med guldkort så man kommer in här men är samtidigt förvånad " vad många med guldkort det finns..." :)

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Haha, det måste ha varit du och din dotter som satt bredvid mig vid buffén! Tyvärr såg jag inte detta förrän nu när jag sitter på 5A på SK1421.

Thai Royal First Lounge, BKK. Mer eller mindre folktomt, så har lyckats sno ett eget rum. TG930 mot CDG fem minuter över midnatt. Mitt största problem just nu är hur jag ska lägga upp ätandet/drickandet i loungen inför annalkande F-servering.

Sitter i FRA Senator Loungen vid Z gaterna , har ett problem och det om jag skall sitta kvar här i två timmar till LH 712 skall ta mig till ICN, problemet är att vi är ca 75 % män här och jag vill vara politisk korrekt. Om jag lämnar loungen och sätter mig vid gaten så är väl det 60-40 förhållande, fortfarande fler män, att det skall vara så svårt att flyga och vara korrekt.

Senast jag flög FRA-ICN var det gissningsvis 90% män i C-kabinen. En kul grej var att jag råkade få se min grannes bokning. Han hade betalat mer än 5 gånger så mycket som jag för sin biljett.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen