Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
BusinessClass.se Loungen™ 2013

Salons VIP i Marrakech. Helt tom lounge.Inte ett fönster och bara marokanska bakverk som tilltugg. Flyger med Tap basic och fick loungevoucher som EBG. Lissabon nästa!

Sitter nu i Al Reem Lounge på AUH efter en rätt hyffsad flygning med Etihad. Dock rätt så missnöjd på att jag inte kunde checka in hela vägen hem (från CTU) och att min nödutgångsplats har blivit ändrad till en vanlig rad. Transferdesk hos Etihad, som har hand om airberlin var inte det minsta hjälpsamma och gav mig inte ens boardingkort för sista leg (TXL-GOT) utan bara AUH-TXL. Nu blir det till att gå till gate tidigt och reda upp saker och ting...

Koru club lounge Nadi, dags att vakna ur den relax-dvala (inte rört mig ur solbädden) man infunnit sig i ett tag då Tokyo väntar imorn

Fått checkat in sista leg hem till GOT hos en trevlig dam i en A-gate på TXL där jag anlände från AUH. När jag ändå är i A-terminalen stannar jag lite snabbt i AF-loungen och skriver detta inlägg. Nu har jag fått mig årets eko-longhaul gjord, hoppas det dröjer tills nästa. ;-) Nu mot terminal C.

Fortsatt trevlig helg alla!

Jfk lounge hopping. Just nu t7 galleries first.

Concorde room var tydligen inte öppen ännu.
Om någon reser med BA från JFK innan dom närmsta timmarna så hojta till för invite.

Vi börjar denna säsong med att flyga till Tyskland. Sitter just nu i SAS-loungen på GOT och äter lite frukost. Ganska tomt på folk.

Gate 5-loungen på Kallax! Nu för tiden blir det bara ett par resor per år upp hit men ombyggnaden blir riktigt bra! Luleå bjuder på strålande sol (hela veckan har varit toppen) och SE-DOR är på väg upp för att hämta mig.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen