Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
King Amlet Lounge, Billund.
Trevlig och ganska stor tredjepartslounge där resa i business class med flertalet flygbolag ger access. Även EBG/EGP. Star Alliance Gold ger endast tillträde vid internationella flighter.
Spartansk buffé med bland annat öl (Carlsberg) på tapp.
Via en liten gångbro kommer man till ett inglasad påbyggnad som fungerar som rökrum med utsikt över plattan.
image.jpg

Dålig med aktivitet i tråden idag. Laddar alla för BA Dreamliner? För de som inte är lyckligt lottade bjuder jag på en annan...!

image.jpg

Nå väl, SL OSL.

En av de trevligaste United Club (men det är ju en ex CO-lounge) jag varit i. Fin utsikt över plattan. Lungt och skönt. Dock lika bristfälligt med mat som i alla United Club.

9/8 skall jag med UA40. Kommer att sitta en stund i United Club på EWR då (oklart vilken ). Kan givetvis gästa in någon då också. (även om den loungen inte är något att skriva hem om).

En lugn (tom) First Class lounge på Chengdu Shuangliu Intl Airport har precis blivit invaderad av en handfull kinesiska barnfamiljer. 25 min kvar till boarding, skall nog klara mig.

image.jpg

Sala VIP Malaga.
Endast 5 andra personer i en väldigt stor lounge.

Tyvärr bara fritt Wifi i 15 min, därefter ska jag helhjärtat ägna mig åt alkoholbuffen.
Om någon har vägarna förbi närmaste timmarna och är sugen på att hjälpa mig tömma den ovanstående så hittar ni mig i gul skjorta.

Jag nyttjade Sas erbjudande i våras om dubbla EB.

Har flygit ARN - OSL - AGP - ARN, är EBS.
Detta har gett mig 7475 baspoäng samt 6900 extrapoäng.
Rätt bra utdelning för 3700 SEK.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen