Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
MUC Senator lounge, blev jätte glad det fanns Wienerkorv, tog en och började äta men ack den smakade inte som vanligt, gick och kollade och på skylten så stod det Turkey Sausage. Väntar på LH till ARN. Nu blir det jobb i 1 dag, sedan skall det fiskas kräftor på torsdag och äta dem på fredag

Smakade den kyckling måntro? Ah, nej det var ju inte en SAS-lounge du satt i...

Hälsningar från Singapore Airlines Krislyer lounge i Manila.
Nu ska jag med TG621 till Bangkok.
Thai loungen och Diners loungen överfulla.
Tydligen kom många inte iväg igår pga Tyfonen.
Men jag kom ju in med Singapore Airlines och den kom iväg så här fanns det plats.
Det är regnigt idag också. image.jpg

Hej från "vip lounge" i NCE, väntar på SK1830 mot ARN.

Råkade uppgradera bilhyran till en Jaguar F-Type hos Hertz och ingenjörerna som utvecklade skönsången från det avgassystemet måste få påökt. :D

Att den lilla resväskan sedan inte fick plats i bagageutrymmet är en bisak. ;)

Hälsningar från Singapore Airlines Krislyer lounge i Manila.
Nu ska jag med TG621 till Bangkok.
Thai loungen och Diners loungen överfulla.
Tydligen kom många inte iväg igår pga Tyfonen.
Men jag kom ju in med Singapore Airlines och den kom iväg så här fanns det plats.
Ser att det är terminal 1 på Ninoy Aquino. Denna hemska terminal! Finns oändlig med lounger i den lilla terminalen och alla är ungefär lika små och kassa.

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Ligger i badet på LH FCT. Saknar badankan och lite besviken att jag hämtades i en Merca buss.. Men men den var ju bara min :)

Är på Thai Royal First lounge i Bangkok.
Frukosten är serverad.:p
image.jpg

Efter frukosten blev det spa besök och oil massage.

image.jpg

Sedan fick jag ett eget rum och jag då gick förbi baren och såg att det fanns Henessy XO konjak måste jag ha en.
Första klass är bra.:)

Last edited:
Ser att det är terminal 1 på Ninoy Aquino. Denna hemska terminal! Finns oändlig med lounger i den lilla terminalen och alla är ungefär lika små och kassa.

Singapore loungen var den största av de 3 jag var inne i.
Något mindre än Scandinavian lounge på Arlanda fast med bättre utbud tycker jag.

Sedan blev den loungen också full.
Det var många som inte kom iväg dagen innan pga att de inte kunde komma fram till flygplatsen då pga översvämning.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen