Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2013

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter nu i Pura Indah Lounge på Soekarno-Hatta flygplatsen i Jakarta.
Har har jag ätit Bobur Manado till frukost. (Risgröt med grönsaker och lite sting)
Jag kom in här på mitt Diners Club kort fast med Priority pass har man mer att välja på i Indonesien.
Mitt flyg GA826 till Singapore avgår om 45 minuter.
Sedan börjar det roliga med SQ916 till Manila i C på en A330-300.:)
2 timmar 45 transfertid i Singapore.
Fick bagaget bokat till Manila.

Sitter i OZ lounge på ICN och skall med LH 719 till MUC sedan med LH 2420 till ARN. Här i loungen är det svalt! På grund av värmen och risk för strömavbrott så får man inte ha AC på svalare än 25 grader just nu i Korea! I går var det + 35 grader där jag var, något för varmt.

Tidig morgon på Scandinavian Lounge Arlanda. Äter frukost i hörnan, i väntan på SK1553 till Amsterdam. Blir kvar till c:a 7.00.

Flydde just SJ's lounge på Stockholm Central. Både kaffet och juicen smakade sk!t idag, så det blev ett par knäckemackor och sedan ner till perrongen för att se ifall jag kunde komma med ett tidigare tåg.

För övrigt har SJ de absolut sämsta öppettiderna i sin lounge. Öppna 0700!? WTF! Det är ju massor med avgångar före 7.

SAS SL på CPH nu fram till typ 16:30 då vi flyger till DUB 16:55 IDAG. Sitter närmast gästboken vi har här om någon har vägen förbi.

MUC Senator lounge, blev jätte glad det fanns Wienerkorv, tog en och började äta men ack den smakade inte som vanligt, gick och kollade och på skylten så stod det Turkey Sausage. Väntar på LH till ARN. Nu blir det jobb i 1 dag, sedan skall det fiskas kräftor på torsdag och äta dem på fredag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen