Tommy Palomäki skrev:Hälsningar från ARN SAS lounge. Oj det ser fint ut i Business Lounge. Bra jobbat SAS!Klicka för att utvidga...
Nyrenoverat?
Tommy Palomäki skrev:Hälsningar från ARN SAS lounge. Oj det ser fint ut i Business Lounge. Bra jobbat SAS!Klicka för att utvidga...
agehall skrev:Nyrenoverat?Klicka för att utvidga...
Alx skrev:Är renoveringen klar nu? Förra veckan såg det ut att vara lååångt kvar!! Kul om det gick så snabbt!!Klicka för att utvidga...
OliT skrev:Efter en försening på Arlanda (strulande datorsystem och sent inkommande flyg) höll anslutningen i Köpenhamn till Stuttgart på att gå om intet. Efter en rusning från bortersta delen av B till motsvarande del av A stod planet kvar och väntade, så långt bra, men kanske inte makalöst. Det bemötande vi sen fick från kabinpersonalen är det som föranleder det här inlägget. Supertrevligt (hon kom med två vattenglas åt oss innan start), skämtsamt, hon tog sig tid att prata och kändes allmänt trevlig. Mycket bra jobbat, och räddade upp hela situationen med att vara lite putt för att vi fick rusa till weekendresans sista anslutning.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Vi åkte alltså samma flight till ARN från LLA och du sa inte hej till mig som satt på 1A när du gick ombord?Klicka för att utvidga...
OliT skrev:Jasså? Det var den 7 mars, för att vara helt tydlig. I så fall, stor ursäkt!Klicka för att utvidga...
Tommy Palomäki skrev:Fick följande kompensation idag för att mitt flyg var försenad:Som en gest vill jag gärna erbjuda dig 5000 extra Euro Bonus poäng som jag inom kort för över till ditt medlemskonto. Det är min förhoppning att dessa ska komma till glädje vid en kommande resa.
Bra jobbat av SAS och ännu en gång de visar att de bryr om sina kunder.Klicka för att utvidga...
olsson skrev:Var det under EU-regler etc? Klagade du först?Tog några veckor men äntligen fått kompensation för mitt försenade plan med trevlig mailkonversation som följd och det blir nog 500Euro i resecheckar för min del.Klicka för att utvidga...
agehall skrev:När jag kom till GOT idag kom mitt priotaggade bagage först! Det är nog första gången det händer med SAS. Varför ska det vara så svårt att få det att fungera på ARN?!?Klicka för att utvidga...
mry skrev:Det beror säkert på att de inte sett den och lagt den i högen för den här ska vi skicka ut sist...Klicka för att utvidga...
mry skrev:Det beror säkert på att de inte sett den och lagt den i högen för den här ska vi skicka ut sist...Klicka för att utvidga...