kinamedia.se
Exakt samma här! Frågan är hur långt glädjen vara p g a bristen och risken för inställda flyg.Väldigt glad just nu att alla sommarens flygningar är betalda och biljetterade sedan innan krisen, men vi kan nog förvänta oss en hel del konsolideringar av turer på en del linje
Jag gissar att ju bättre bokningsläge desto mindre risk för inställt. Jag har ett regionalflyg bokat i början på juli. Det oroar mig lite. Flygen mellan ARN och CPH inte så mycket.Exakt samma här! Frågan är hur långt glädjen vara p g a bristen och risken för inställda flyg.
Iran declares Strait of Hormuz open to shipping; Trump says U.S. blockade still active
Vem ska jag tro på
Tro på
Tro på när
Tro på när allt är såhär?
Det skulle ju inte skada om de öppnades typ nu.
![]()
Iran declares Strait of Hormuz open to shipping; Trump says U.S. blockade still active
The Strait of Hormuz has remained almost completely closed as the U.S. and Iran have disputed the terms of their ceasefire agreement.www.cnbc.com
"Och när prinsar och presidenterVem ska jag tro på
Tro på
Tro på när
Tro på när allt är såhär?
Det skulle ju inte skada om de öppnades typ nu.
![]()
The Strait of Hormuz has remained almost completely closed as the U.S. and Iran have disputed the terms of their ceasefire agreement.www.cnbc.com