Tomas E
Medlem
Och det är väl precis som väntat? "Du kan kombinera olika flygbolag i samma bokning, men endast om de är medlemmar i SkyTeam-alliansen."Verkar vara igång. Kan dock inte kombineras med andra bolag än SAS.
Och det är väl precis som väntat? "Du kan kombinera olika flygbolag i samma bokning, men endast om de är medlemmar i SkyTeam-alliansen."Verkar vara igång. Kan dock inte kombineras med andra bolag än SAS.
Men var inte poängen att det inte går att kombinera icke-SAS SkyTeam-flygbolag med TAP?Och det är väl precis som väntat? "Du kan kombinera olika flygbolag i samma bokning, men endast om de är medlemmar i SkyTeam-alliansen."
Jag hittar ingetFinns jättemånga flyg med TAP till FNC (Maderia) under jul/nyår. Kan verkligen rekommendera den destinationen.
Korrekt, nu hittar jag bara FRÅN FNC under dessa dagar.Jag hittar inget
Jag tror att man haft problem med agenter som drar fel poäng och istället för att styra upp med ledarskap och utbildning så har man lagt spärrar i systemet för att se till att korrekt poäng dras men det skapar istället andra problem när man inte kan boka feeders eller använda voucher på fler än 2 pers eftersom systemet då inte kan räkna fram poängen. Hade man bara haft agenter som gick att lita på så hade inget av detta behövts då hade de kunnat lägga in segmenten och räkna ut poängen manuellt. Men såklart det allra bästa vore ju om man kan göra det online själv. Jag har väldigt svårt att förstå hur man inte lyckats ta fram en lösning ens för revenue som man kan boka multi-city. Eller åtminstone en ”AI-agent”. De flesta bokningar är inte så komplicerade men när man ringer in och agenten aldrig hört talas om fly premium så blir det svårt.
Jag vet inte riktigt vad du vill säga med länken?Du kan använda en Amex 2-for-1-voucher med SkyTeam-partners![]()
Boka partner bonusresor
Få tillgång till ett globalt nätverk av partnerflygbolag med hjälp av dina bonuspoäng. Utforska världen med våra partnerflygbolag »www.sas.se
Ja multi-city borde ju inte vara så svårt, inte heller resor med övernattning man får några alternativ men inte alla. (det har blivit bättre för tidigare visades ingenting)
Jag vet inte riktigt vad du vill säga med länken?