1ClassJocke
Medlem
Inte helt hundra på det här men... Jag kanske har lite input till agenterna.Men till slut så händer det!!!
Först ett samtal i går till en dansk som i alla fall gjorde sig besväret att kolla upp hemsidan och därefter kolla upp varför han inte såg detsamma. Sen idag två samtal till, som jag uppfattade, unga tjejer. Nej... finns inga platser.
Men skam den som ger sig.
Ett försök nån timme senare och redan när jag hör rösten får jag upp förhoppningarna. Den här killen har löst grejer åt mig tidigare!
Han ser platserna men det händer något när han tar upp min bokning och han muttrar lite. Men han lyckas ändå göra nån ny abrovink och sen efter en del knappande så kommer frågan om jag accepterar att få 80 kr tillbaka i skatter...Då vet man!
Försökte naturligtvis lite snällt fråga om hans direktnummer för framtida assistans men riktigt sån tur hade jag inte.
Men kan ni fatta att det ska skilja så i kompetens hos personalen på SAS?
Som det verkar.
Originalbokningen var med Kenyan med SAS/KLM feeders tor. Det benet som blev tillgängligt och som bokades om var utresa med Virgin.
Han som gjorde ombokningen och muttrade lite. Verkade som att han också ändrade hemresan, som fortfarande är och var bokad med Kenyan till VS codeshare.
Och att det var så han löste det. Kan det vara något tror ni?
För jag har nytt flightnummer (VS) hem men samma flyg...