Men får man lov att lägga till en feeder flight till MAN?MAN-MCO tis 17 mars
Nej, det har du nog rätt i - enligt de officiella reglerna får man väl inte det. Kanske går att lösa genom en vanlig ombokning i värsta fall.Men får man lov att lägga till en feeder flight till MAN?
Men visst är det väl så att feeder flighten måste vara i samma klass som den utresan/hemresan som feedern kopplas på?Feeders flights tor Arlanda London har jag ännu inte hittat oavsett klass.
Nej, se utklipp från SAS nedan;Men visst är det väl så att feeder flighten måste vara i samma klass som den utresan/hemresan som feedern kopplas på?
Jag tycker SAS borde vinna nobelpriset i tvetydighet när de skriver skriver följande i punkten innan:Nej, se utklipp från SAS nedan;
- Vår kundservice kan hjälpa medlemmar att lägga till anslutningsflyg (inklusive i annan reseklass) till befintliga bonusbokningar. Anslutningsflyg är sträckor från Norden till någon av våra navflygplatser: CPH, ARN, OSL, AMS, PAR, LON. Till exempel kan du lägga till UME–ARN–CPH till en befintlig bokning CPH–EWR. Att lägga till ett anslutningsflyg kostar 15 EUR / 150 SEK / 150 NOK / 100 DKK / 15 USD / 25 CAD per person.
Jag gjorde också min miljonresa med nästan bara awardbiljetter. Kan som du konstatera att motsvarande resor hade vart omöjliga att boka idag, pgaFör ca ett år sen satt jag from nu och vidare en bit in i november och sydde ihop min miljonresa, vilket gick ganska enkelt trots målet att kunna resa business på alla long haul. Nu tänkte jag att jag skulle prova att se om det skulle gå att få ihop en sån resa igen men det visar sig att det inte går nåt vidare Det är kanske ett bevis som bekräftar läget. Men ok, den resan var ju extrem med alla flighter som behövdes i en följd.