Många som rapporterat 7-8 rader Business.Jag blev placerad på rad 5 i economy på en drygt 1 timmes flygning om ca 2 veckor på en A320neo , så 16 platser i bussinesclass, är det standard med så "många" platser ?
Det är snarare få platser, kommer ofta gå med 7 rader business.Jag blev placerad på rad 5 i economy på en drygt 1 timmes flygning om ca 2 veckor på en A320neo , så 16 platser i bussinesclass, är det standard med så "många" platser ?
Minimum går väl att dra ner till 0 rader rent teoretiskt, jag har någon flight med 3 rader.Vet vi minimum / maximum?
Var endast 1 rad Business på GOT-AGP härom dagen, varav minst 2 passagerare (vi) blev op-up:ade från EconomyDet är snarare få platser, kommer ofta gå med 7 rader business.
Det beror ju dock väldigt mycket på destination.
Minimum går väl att dra ner till 0 rader rent teoretiskt, jag har någon flight med 3 rader.
Max är nog 8 rader om jag kommer ihåg rätt
För datapunkt: Tre rader business på A320neo till Bilbao häromdagen. 4 pers totalt...Vet vi minimum / maximum?
Det är snarare få platser, kommer ofta gå med 7 rader business.
Det beror ju dock väldigt mycket på destination.
Minimum går väl att dra ner till 0 rader rent teoretiskt, jag har någon flight med 3 rader.
Max är nog 8 rader om jag kommer ihåg rätt
Noll rader låter märkligt att det skulle förekomma i praktiken, med tanke på de som vill byta avgång eller blir ombokade? Då tror jag snarare just som @ebd upplevde att det blir en rad och så någon OPUP om det inte dyker upp någon i business som bytt/ombokat till den flighten.Var endast 1 rad Business på GOT-AGP härom dagen, varav minst 2 passagerare (vi) blev op-up:ade från Economy