Tack för tipset. Ändrade just stolarna för flyget hem.Det låter tyvärr som det klassiska välj aldrig främsta raden i Go. Eller främsta ett par raderna beroende på vad det är för rutt och hur många plus rader det är från början.
Tack för tipset. Ändrade just stolarna för flyget hem.Det låter tyvärr som det klassiska välj aldrig främsta raden i Go. Eller främsta ett par raderna beroende på vad det är för rutt och hur många plus rader det är från början.
Ibland beror det på last och balansering. För några år sedan flyttades hela främre Go-kabinen till den bakre på en A350, flight LAX–CPH, på grund av cargo. SAS trängde ihop oss så gott det gick, och jag flyttades från rad 32 till 42.Ingen aning hur det såg ut när jag flyttades. Men igår kväll var det i princip tomt överallt.
De har lyssnat på dig, enligt hemsidan finns det tillgång från 1/10. (Lite överraskande då Budapest inte nämndes tidigare och inte heller i dagens press release)SAS, vänligen se till att vi får till gång till Lounge i BUDAPEST framöver.
Parkering får du nog ta med ditt försäkringsbolag, sas brukar kunna erbjuda "over night kit" med det nödvändigaste (typ amenity kit). Oklart vad för hygienartiklar du köpte, men köpte du ny deo, fullstor tandkräm och liknande förstår jag att de inte ersätter detta.Blev omdirigerad pga "ATC" med övernattning. SAS betalar givetvis tillbaks hotellkostnader, men inget mer. Är extra omkostnader reglerat på något sätt, eller upp till varje flygbolag? ATt jag fick betala extra parkeringsavgift på några hundralappar tyckte inte SAS låg på dem? Kom dessutom inte åt incheckat bagage så handlade div hygeinartiklar. Inte heller det ersätts. Rimligt av SAS?
Om hon orkar med besväret är det väl bara att begära pengarna tillbaka från SAS?Gav bort EBS till min kära mor så hon kunde ta med en gratis väska. Enligt personalen på Landvetter ingick inte detta eftersom hon reser på en light-biljett. Hade förberett skärmdumpar med SAS egna regler som hon också visade, men de stod på sig att det inte gäller light, och hon fick betala för sin väska. Trist när okunnig och nonchalant personal drabbar resenärer som inte är lika insatta som vi här på BC