Yes. Ingen +1 i år.Jag kunde bara välja biljett för 1 person (i CPH). Samma för er?
Ja, varit så länge nu. Många bokade och dök aldrig upp. Kostar det poäng så slentrianbokar inte folk och bestämmer sig sista sekund.Är det vanligt att det kostar EB-poäng för deltagare?
Samma här. Tomt i mailkorgen trots att jag tillåter marknadsföringspost och varit diamant i flera år. Antar att det har att göra med att jag bor i Finland.
Problemet med frågeformulär mitt inne i anmälningsflödet är att de troligtvis inte får så många genomtänkta frågor. Jag pallade iaf inte skriva något smart där .
Jag noterade också prishöjningen på 75%. Kör man med värdet 10 öre/p är event avgiften nu uppe i 350kr , rätt saftigt.
Eller kanske det bara avspeglar hur SAS ser på poängens värde över tid, kanske det är bara justerat för den inflation de själva skapat.
Problemet med frågeformulär mitt inne i anmälningsflödet är att de troligtvis inte får så många genomtänkta frågor. Jag pallade iaf inte skriva något smart där . Hoppas det går att komplettera med skriftliga frågor i ett senare skede, för de frågor som brukar komma muntligen är rätt kassa, typ "jag fick inte den här förmånen en gång varför?"
Alltså, hela grejen med frågor i förväg är att man som arrangör själv antingen kan filtrera frågorna så man bara besvarar de man vill. Alternativt helt strunta i de inskickade frågorna så man kan ställa sina egna vinklade frågor som man hunnit slipa svar på i förväg.
Med andra ord högst koreograferat och tämligen värdelöst.