Jag ställde denna fråga redan nu i formuläret och hänvisade till förra årets diskussion som var både i plenum och minglet. En fullt naturlig enhancement, Lifetime är Lifetime.Ge Lifetime gold innehavare 45.000 statuspoäng som ligger "fast". Varför ska man som guld behöva tjäna in två guld när man redan är det...?
Tack @M.KBlir Stockholm för Mig!
Jag ställde denna fråga redan nu i formuläret och hänvisade till förra årets diskussion som var både i plenum och minglet. En fullt naturlig enhancement, Lifetime är Lifetime.
Hmm, var det verkligen så?! Vad jag hörde (var inte där själv) var att LT-programmmet var under översyn och att det inte var uteslutet med LTD!På förra årets event tyckte jag att båda ovanstående frågor besvarades så tydligt de kunde från SAS sida.
LTD: Nej, de har inga planer på att införa det i dagsläget.
Tycker samma, iallafall på det senare CPH eventet där jag befann mig det året.Hmm, var det verkligen så?! Vad jag hörde (var inte där själv) var att LT-programmmet var under översyn och att det inte var uteslutet med LTD!
Synd isf - jag hoppas dock fortfarande![]()
Nu kom inbjudan till nästa Diamond-event med SAS. Så om du är Diamond eller Pandion, kolla din mailbox och skynda registrera innan det är fullbokat.
Vad har kostnaden på hotellet för relevans? Det är väl ett av få hotell som kan hålla ett sådant EventSer att eventet i Stockholm ska vara på Scandics Signature hotell - Scandic Downtown Camper![]()
(Ett av de dyraste Scandic hotellen att bo på i Stockholm)
Vad har kostnaden på hotellet för relevans? Det är väl ett av få hotell som kan hålla ett sådant Event
För oss som vill besöka evenemanget och bo över har det ju viss betydelse.Vad har kostnaden på hotellet för relevans? Det är väl ett av få hotell som kan hålla ett sådant Event
Sen håller jag såklart med om att det är positivt att det är på ett av de finare hotellen även om det vore trevligt att kunna komma undan något billigare.Jag menade bara att det är ett av Scandic finaste hotell i Stockholm![]()