Senaste nytt

Eurobonus Diamond-event 5/10/17 november (Oslo, Köpenhamn, Stockholm)

Blir Stockholm för Mig!
Ge Lifetime gold innehavare 45.000 statuspoäng som ligger "fast". Varför ska man som guld behöva tjäna in två guld när man redan är det...?
Jag ställde denna fråga redan nu i formuläret och hänvisade till förra årets diskussion som var både i plenum och minglet. En fullt naturlig enhancement, Lifetime är Lifetime.

Måste tyvärr skippa denna inbjudan, varken tiderna i Köpenhamn eller Sthlm passar mig. Hoppas att någon tar upp frågan om intigration i FB (som motiverat av bättre tillgänglihet på awards).

På förra årets event tyckte jag att båda ovanstående frågor besvarades så tydligt de kunde från SAS sida.

LTD: Nej, de har inga planer på att införa det i dagsläget.
Hmm, var det verkligen så?! Vad jag hörde (var inte där själv) var att LT-programmmet var under översyn och att det inte var uteslutet med LTD!
Synd isf - jag hoppas dock fortfarande :)

Hmm, var det verkligen så?! Vad jag hörde (var inte där själv) var att LT-programmmet var under översyn och att det inte var uteslutet med LTD!
Synd isf - jag hoppas dock fortfarande :)
Tycker samma, iallafall på det senare CPH eventet där jag befann mig det året.

Följande screenshot med cred till Eurobonusguiden där exakta frågan och svaret framgår (från Stockholms eventet däremot):
1759583161630.png

Min tolkning är att LTD dröjt med slutgiltligt besked pga Skyteam skiftet. Samt ett svar inom kort på att LTGs ska få starta på 45k level points...

Därav min fundering för konkreta svar på båda frågor detta året.

Vad har kostnaden på hotellet för relevans? Det är väl ett av få hotell som kan hålla ett sådant Event
För oss som vill besöka evenemanget och bo över har det ju viss betydelse.
Jag menade bara att det är ett av Scandic finaste hotell i Stockholm :)
Sen håller jag såklart med om att det är positivt att det är på ett av de finare hotellen även om det vore trevligt att kunna komma undan något billigare.

Toppen