Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Finns någon som har bott hos Strawberry och betalat med gamla bonuspoäng och fått kredit för nätterna mot status? Eller är det bara nätter betalda med spenn som räknas som nätter mot status?
Det har fungerat väldigt bra, har fått nätterna bara några timmar efter utcheckning varje gång!
Fungerat bra även med bokning med "X2 nätter kampanjen". Dubbla nätter mot status var inne på kontot innan jag ens hunnit hem:)

Visa bifogad bild 165047

Visa bifogad bild 165046

Jag fick nyss ett mail om superdeals.
Nyfiken på eventuell förbättring kollade jag om några helger. Mina 17nätters 15744spenn räckte dock inte ens till en natt på deras “billiga” Comfort i Köpenhamn.

Jag föredrar verkligen gamla raten 10k NCC poäng, vanligen intjänat på 3 max 4 betalda nätter. Blev en minut slösad på detta mail, så skönt med annat nytt bra program för bonusnätter :)
Ja det har verkligen blivit uselt. Och dom vet om det och struntar i det.

• Gilla
Reactions: M.K
@Cristoffer Cedergren
Ja, men jag har slutat älta om det bara så du vet. Lite info här ibland bara om marknadens sämsta bonusprogram tycker jag är på sin plats som hotell veteran. Detta så inte nyare medlemmar ska bli lurade. Tänk den vanligare kunden med få nätter per år, totalt omöjligt få en bonusnatt inom tre år. Falsk marketing faktiskt.

Stort tack till SAS för BFF med Scandic. Jag är mycket nöjd nu. Grym intjäning igen på mina nätter :cool:

Visa bifogad bild 165047

Visa bifogad bild 165046

Jag fick nyss ett mail om superdeals.
Nyfiken på eventuell förbättring kollade jag om några helger. Mina 17nätters 15744spenn räckte dock inte ens till en natt på deras “billiga” Comfort i Köpenhamn.

Jag föredrar verkligen gamla raten 10k NCC poäng, vanligen intjänat på 3 max 4 betalda nätter. Blev en minut slösad på detta mail, så skönt med annat nytt bra program för bonusnätter :)
Helt jävla värdelöst.
Tack @M.K för. att du påminner.
Jag är Platinum 4 Life men jag tänker fan boka allt på Strawberry via hotels framgent förutom dom få hotellen som faktiskt levererar, eller åtminstone har levererat bra uppgraderingar osv. Finns et fåtal faktiskt.

Vet inte om det var gammal info, men nu kom den fram till mig. I senaste mailet står att gamla bonuspoäng gäller som längst 31.12.2025. Drygt 100' poäng att sätta sprätt på under hösten då:)

Vet inte om det var gammal info, men nu kom den fram till mig. I senaste mailet står att gamla bonuspoäng gäller som längst 31.12.2025. Drygt 100' poäng att sätta sprätt på under hösten då:)
Det är gammal info. Du kan dock boka före årsskiftet och bo efter, så länge du hittar bonusnätter. Tänk på att de även är kvalificerande numera, vilket kan vara värt att ha med i planeringen om du mest ska okynnesbo lite...

Det är gammal info. Du kan dock boka före årsskiftet och bo efter, så länge du hittar bonusnätter. Tänk på att de även är kvalificerande numera, vilket kan vara värt att ha med i planeringen om du mest ska okynnesbo lite...
Tänk vad snabbt man kan tappa allt intresse för en hotellkedja, tidigare lusläste man all info som fanns, numera missar man så här viktiga saker! Min plan, som ser ut att lyckas, är att nätt och jämt fortsätta vara platinum under den tiden jag plockar ut mina frinätter. Därefter rycker jag eventuella rester av plåstret!

Tack för remindern, lätt att missa en sån sak när.man riktat om fokus:)

Hur uselt?
Jag har "råkat" skramla ihop 7160 spenn och tänkte att det borde väl gå att använda för att betala en flygbiljett på Norwegian för 829 kr. Men nej, jag kan bara använda 4050 av spennen och betala skatter och avgifter kontant 424 kr. Vad är poängen med att inte kunna betala allt med spenn?

Brände ändå tillslut alla mina spenn på en flygbiljett med Norwegian. Kortet uppsagt och inga planer på att tjäna nya. Bara en bokning på Strawberry kvar, en gammal bonusbokning. Bye bye, undra om Stordalen är nöjd nu

Toppen