Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Hade Strawberry och Norwegian gjort som SAS och Scandic, och även inkluderat statusmatch, hade det varit en helt annan sak. Nu blir poängen ännu mindre värde pga att jag måste köpa till förmånerna på Norwegian. Spelar ingen roll om jag samtidigt bor 100 nätter på Clarion, inga förmåner på Norwegian

Hade Strawberry och Norwegian gjort som SAS och Scandic, och även inkluderat statusmatch, hade det varit en helt annan sak. Nu blir poängen ännu mindre värde pga att jag måste köpa till förmånerna på Norwegian. Spelar ingen roll om jag samtidigt bor 100 nätter på Clarion, inga förmåner på Norwegian
Finns en statusmatch live i appen för mig i vart fall. Platinum matchats mot Priority och omvänt.

Screenshot_20250607-183019.png

I torsdags bokade jag kulinarisk weekend I Göteborg och betalade med mitt jordgubbsmastercard.

Betalade 6000 kronor och fick bara 300 spenn, jag skulle ju ha fått 600 spenn.

Drog nyss i väg e-post och efterhörde om korrigering.

Heard it through the grapewine...:
Fick nys om en person i mina jobbcirklar som nyligen gått till Strawberry "för att jobba med ett lojalitetsprogram som inte riktigt lirar". Nu var det inte förstahandsinfo och det lät tyvärr inte som att definitionen av att "få det att lira" stämmer med hur vi tänker här. Utan att Jordgubben ska göra mer av samma saker de redan gör för att få det att gå bättre. Ska se om jag vi något tillfälle kan knyta kontakt och få lite inside.

Toppen