Senaste nytt

Mina erbjudande SJ prio

Någon som vet om man inte får poäng när man utnyttjar sin förmån att boka om till annan avgång samma dag utan extra kostnad. Jag använde den två gånger i helgen och inte fått poängen för någon av resorna. Tack
Samma problem - måste efterregistrera alla ombokade har jag insett. Har pratat med Kundtjänst om detta men de hade inte hört ngt om det..

Samma problem - måste efterregistrera alla ombokade har jag insett. Har pratat med Kundtjänst om detta men de hade inte hört ngt om det..
Roligt, haft problem med alla bokningar vare sig jag ombokat eller inte med att jag behövt efterregistrera. Han jag pratade med sa att det var välkänt och felanmält…

Är det nån som har fått 1000 poäng från Nextory?
Ja har skrivit min SJ Prio nr vid SJs erbjudande Nextory i April men får ingen nåt 1000 poäng än.. :/

Någon som vet om man inte får poäng när man utnyttjar sin förmån att boka om till annan avgång samma dag utan extra kostnad. Jag använde den två gånger i helgen och inte fått poängen för någon av resorna. Tack
Poängen får du i enlighet med avgångstiderna för den ursprungliga bokningen, om de inte har ändrat något...

Poängen får du i enlighet med avgångstiderna för den ursprungliga bokningen, om de inte har ändrat något...
Byte av avgång hanteras numera som ren ombokning (dock kostnadsfri såklart). Du får poängen på nya biljetten som ställs ut. Den gamla biljetten avbokas.

Det utifrån hur det ser ut för mig som kund med teknisk kompetens. Jag har ingen direkt insyn i SJ.

Tog tidigare under året del av SMART kampanjen som först delades ut under Dreamhack, provade smsa SMART igen till 71671 och då stod det att jag återigen skulle få 1000 extrapoäng på 2 resor bokade innan 30 juni. Rekommenderar att ni andra provar :p
Hade en T&R Skövde-Stockholm igår och idag, som jag bokade via SJ's hemsida, men via SJ biz-avtal. Igår ramlade poängen+1000 bonus in efter avgång. Idag bytte jag till en tidigare av på websidan, samma igen, poängen+1000 bonus ramlade in efter avgång.

Det intressanta var att bonusen kom även om jag körde via biz-avtal. Som jag min har det inte funkat förut.

Toppen