Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Skärmbild 2025-04-12 190611.jpg

Hur tolkar man det här?
Att jag har 3 år kvar efter nuvarande guldperiod löper ut?
Eller 2 år kvar efter nuvarande guldperiod?

Om stegen är tänkt att uppdateras direkt när man uppnår antal nätter så har jag blivit blåst på ett års LTG-kval och då räknar jag lågt i konverteringen från poäng...

Last edited:
Jag är besviken att jag inte vann någon av nätterna i Anycation tävlingen. Skickade in 5-6 bidrag där jag hade skrivit om Rolling Stones låten Let's Spend the Night Together till Let's Spenn the Night Together, now I need a Starcation (osv) more than ever.

Tyckte själv det var riktigt påhittig. Men kan vara så att alla ungvalparna i juryn som jobbar med deras Sociala medier kanaler har aldrig hört Stones låten.

Då var Strawberry Mastercard avslutat även för mig. Trist hur fort programmet gick från riktigt bra till uselt.
Blev ett presentkort för 100kr för 2500 poäng vilket lämnar drygt 400 poäng.
Kommer nå 5 av 8 på väg mot LTG vilket är korrekt men fick inget gehör hos kundtjänst att omvandla lifetime-poängen till 2 LTG-år utan istället fick jag 1 LTP-år (aldrig uppnått Platinum). På det stora hela är jag dock väldigt nöjd (med tiden före Spenn) med uppgraderingar och bonusnätter.

Edit. uselt var kanske att ta i men betydligt sämre än jag förväntat mig.

Anledningen att jordgubben tog bort möjligheten att samla poäng till att uppnå livstids medlemskap är nog att folk skulle inse att jag får samla poäng i typ 28 år för att uppnå guld och 56 år för platinum...

Toppen