Senaste nytt

Norwegian och Strawberry nu överens om ett gemensamt lojalitetsbolag

Jo det är det rent praktiska, men min reflektion handlade om det rent känslomässiga. Avföljt Storgeten på alla sociala medier. Enda Jordgubbahotellet som jag kan tänka mig att bo på frivilligt nu är Comfort Arlanda.
Jag förstår Dig fullstãndigt även om min avsky personligen inte nått Din nivå -än. Varumärket är dock helt förstört. Nu är det bara dagar kvar till BFF och spännande nytt med Scandic.

IMG_6063.jpeg

SAS Skål från luften nu innan incheckning på... Clarion (kanske min sista betalstay, kan alltid hoppas) :)

Jo det är det rent praktiska, men min reflektion handlade om det rent känslomässiga. Avföljt Storgeten på alla sociala medier. Enda Jordgubbahotellet som jag kan tänka mig att bo på frivilligt nu är Comfort Arlanda.
Hmm hmm. Nu bor jag mest privat, vilket innebär Arlanda på helger/helgdagar allt som oftast. Nu hunnit med 5-6 nätter på Radisson i Sky City, snittar strax under 1000kr/natten för flexibel rate som VIP. Så även Comfort Arlanda ser mig mycket mer sällan än förr. Betalar glad 100kr för att slippa utepromenad till fakiren och bättre frulle.

Jag är med 39 000 gamla poäng, blir kvar med 9 000 poäng efter att ha bokat två 15 000 bonusnätter, vad har varit lösningen för att bli av med de återstående poängen?

Jag är med 39 000 gamla poäng, blir kvar med 9 000 poäng efter att ha bokat två 15 000 bonusnätter, vad har varit lösningen för att bli av med de återstående poängen?
1) presentkort
2) när du har för lite för att köpa presentkort så kan kundtjänst manuellt delbetala en stay med din poängslatt
Gällande 2 så fick jag svar från kundtjänst så sent som igår.

”Tack för ditt mail!

Det är tyvärr inte möjligt att delbetala en vistelse med bonuspoäng. Du behöver ha tillräckligt med poäng för att täcka hela summan för vistelsen och en bonusnatt kostar från 10 000 poäng.

Önskar dig en fin dag!”
:mad:

Edit. Hur många har lyckats med 2, kan bara minnas att jag läst om en lyckad delbetalning?

Gällande 2 så fick jag svar från kundtjänst så sent som igår.

”Tack för ditt mail!

Det är tyvärr inte möjligt att delbetala en vistelse med bonuspoäng. Du behöver ha tillräckligt med poäng för att täcka hela summan för vistelsen och en bonusnatt kostar från 10 000 poäng.

Önskar dig en fin dag!”
:mad:

Edit. Hur många har lyckats med 2, kan bara minnas att jag läst om en lyckad delbetalning?
Kanske blev en missuppfattning på ordvalet ”delbetalning”. Det du kan få för din sista poängslatt är en rabatt på 200kr som kundtjänst applicerar på bokningen dom gör åt dig.

Kanske blev en missuppfattning på ordvalet ”delbetalning”. Det du kan få för din sista poängslatt är en rabatt på 200kr som kundtjänst applicerar på bokningen dom gör åt dig.
Kanske men det var i princip det jag föreslog i mitt mail (föreslog 300kr i rabatt för mina poäng). Fick som du ser blankt nej.

Bra fråga. Jag trodde det var två? Men kanske bara en som rapporterat här?

Tråkigt att dom nekade.

2) när du har för lite för att köpa presentkort så kan kundtjänst manuellt delbetala en stay med din poängslatt
Så förtydligandet blir att kundtjänst kan men det är inte säkert att dom vill! ;-)

Kortet avslutat och 2 nätter för poäng bokade i maj på arlanda respektive kastrup, sedan återstår 294 poäng på kontot.
Firar inlägg nr 1000 i tråden med att tacka för den tid som varit. Det finns som sagt en gräns för hur mycket man kan misshandla ett program och INTE komma undan med det.

Toppen