Senaste nytt

SAS Eurobonus Conscious Traveller (från 2024)

Kan videon ses en gång per konto eller per kvalificeringsperiod? Just nu är jag i en ny kvalificeringsperiod, men videon är inte tillgänglig.

Om videon inte är publicerad och ni måste sitta och vänta på det, kan det kanske vara värt göra klar kvalificeringen, och kamma hem poängen. Sedan hur lång videon var hade jag ingen aning om.
Har du bråttom och behöver få in den på ditt kvalifikationsår är 85:- peanuts, men nu fick du det att låta som något helt annat.

Tänkte du dig att det va någon e-learning på 45min man skulle sitta och svara på frågor och förtydliga allt man lärt sig under en 25min lång video eller? :)

Hehe… Inte för att jag har råd, men det vore nästan värt att betala för upplevelsen att se det jobbet utföras.

Under förutsättning att man får filma när jobbet utförs (i "kvalitetssäkringssyfte") och kan lägga upp det på youtube efteråt så finns kanske potential att gå plus på det hela.

För att svara på den ursprungliga frågan så har nog de flesta här råd att köpa en extra medveten produkt (och eftersom t.ex. tvättlapparna faktiskt är användbara så är det ju inte orimligt), men samtidigt har ju många gjort det till en sport att optimera allt som kan optimeras. Om man inte har en brytpunkt för kvalår som närmar sig och som man vill få in poängen innan så är det ju ingen direkt panik att få in poängen (återigen under antagandet att man redan har den status man vill ha och poäng endast behövs för återkval).

Någon som vet om adressaten vara samma person som eurobonus kontot är registrerat på för att man ska få sina conscious traveller steg, ifall man beställer varor?

Någon som vet ifall man fortfarande kan få till flera biobränsle-steg genom att lägga till precis innan varje ben i sin bokning?
Jag kan bekräfta att det fortfarande fungerar att få 2 steg för extra biobränsle för en tur och retur biljett, om man lägger till mer biobränsle mellan utresa och hemresa.

Har precis fått in 2 x 500 bonuspoäng och 2 steg. Tog cirka 5 dagar.

Jag kan bekräfta att det fortfarande fungerar att få 2 steg för extra biobränsle för en tur och retur biljett, om man lägger till mer biobränsle mellan utresa och hemresa.

Har precis fått in 2 x 500 bonuspoäng och 2 steg. Tog cirka 5 dagar.

Hmm… Hur mycket biobränsle köpte du för att få 2 x 500 poäng?

*EDIT: Glöm det… Tankevurpa

Toppen