ekf
Medlem
Jodå, jag fick värvningslänk från en släkting med Premium, default är Premium, men det går bra att välja Elite också.Premium kan inte bjuda in till Elite sedan typ 6 månader tillbaka tror jag.
Jodå, jag fick värvningslänk från en släkting med Premium, default är Premium, men det går bra att välja Elite också.Premium kan inte bjuda in till Elite sedan typ 6 månader tillbaka tror jag.
Å katten, det hade jag missat. Snyggt där!Du behöver inte först uppgradera till Elite.
Bjuder du in från Premium och din mor väljer Elite får ni 30 000 resp. 100 000 eurobonuspoäng.
Detta innebär en lägre ”kostnad per poäng”…
60K, jag får inte upp det och inte fått nåt mail, är det Elite?Nu är kampanjen live, 60k till värvare och 100k till värvad precis som det stod i mailet. Samma spendkrav som vanligt 45k på 3 månader. Dags att signa up hela familjen!![]()
Det är är för Elite, ja. Om du går in i appen och går till sidan där du kan bjuda in, och sedan kikar villkoren, så ska det stå vad den som bjuder in får (baserat på vilket kort man har), vad den som blir inbjuden får (baserat på vilket kort som väljs) samt eventuella krav för att få poängen för den som blir inbjuden.60K, jag får inte upp det och inte fått nåt mail, är det Elite?
Om du nedgraderar efter 12mån så blir det väl snarare 10 380kr för 190 000, 5,5öre/p. Blir ju merkostnaden för ditt Elite 1 år, du har ju redan Premium.Å katten, det hade jag missat. Snyggt där!
Sedan att ta med i beräkningen är att jag får 30 000 poäng om jag uppgraderar från premium till Elite.
Så antingen 190 000 poäng för 12 000 kr eller 130 000 poäng för 6000 kr, om jag räknar rätt. Det blir som att köpa poäng för 6.3 öre eller 4.6 öre.
De får inte tala om (enligt T&C) för dig om ansökan för den du värvat blivit godkänd eller inte, så förvånar mig om de inte kan tala om det om poängen heller.och de kan inte heller se vilken av mina två invites som genererade poängen.
Låter som den bästa lösningen, men jobbigt att behöva be båda två om hjälp när det bevisligen är minst en som är behörig för erbjudandet.Förut vet jag det dröjt men senaste gången gick det direkt vid godkänd ansökan.
Du kan ju be dina vänner kontakta Amex också. Amex får ju inte ge info till dig men kan nog bekräfta för dina vänner att värvningen gått bra.