Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jag har väldigt svårt att söka resor på SAS hemsida.
Får konstant "Ett fel inträffade".
Om jag rensar alla coocies och försöker igen får jag göra ungeför 1 sökning. Sedan får jag samma fel igen, och behöver logga ut, rensa cookies och logga in igen för att få göra 1 söknig till.
Är det någon annan som har liknade problem? Något sätt att komma ifårn dom?

1727270499363.png

Jag kunde inte heller lägga til APIS via webbläsaren (funkar fortfarande inte), via appen kunde jag lägga till mina passuppgifter. Men jag har inte kunnat lägga till information om första natten i USA (brukade alltid vara duktig och lägga in det när jag ändå fyllde i övrig info i APIS), behövs det? Någon som vet hur man lyckas med detta?

Jag kunde inte heller lägga til APIS via webbläsaren (funkar fortfarande inte), via appen kunde jag lägga till mina passuppgifter. Men jag har inte kunnat lägga till information om första natten i USA (brukade alltid vara duktig och lägga in det när jag ändå fyllde i övrig info i APIS), behövs det? Någon som vet hur man lyckas med detta?
Hur är det med att se dina uppgifter i inloggat läge? Poäng, antal flyg etc? Det kan inte jag och tänkte om det hänger ihop på något sätt?

IMG_1251.jpeg

Nu har detta kommit upp i över 1v och jag har kontaktat SAS men inget verkar hjälpa. Någon mer som har har samma eller haft samma och hittat en lösning?
Funkar i appen men inte på webben

Nu har detta kommit upp i över 1v och jag har kontaktat SAS men inget verkar hjälpa. Någon mer som har har samma eller haft samma och hittat en lösning?
Funkar i appen men inte på webben
japp, samma, jag märkte bara över helgen, men det är riktigt illa om har varit mer än en vecka...

Toppen