Senaste nytt

SAS nya hemsida

Jag har en uppkommande bokning; bokningen är en poängbokning gjord av min kompis T för mig och honom. Vid bokningstillfället lade T in mitt EBG under passageraruppgifter för mig och bokningen dök upp i min app så fort han bokat och betalat.

När jag går in via SAS hemsida får jag följande meddelande, i appen finns inget meddelande.
IMG_6576.jpeg

Jag kan välja platser, antal bagage stämmer med EBG etc.
Bör jag ringa SAS och reda ut detta?

Jag har en uppkommande bokning; bokningen är en poängbokning gjord av min kompis T för mig och honom. Vid bokningstillfället lade T in mitt EBG under passageraruppgifter för mig och bokningen dök upp i min app så fort han bokat och betalat.

När jag går in via SAS hemsida får jag följande meddelande, i appen finns inget meddelande.
Visa bifogad bild 152229

Jag kan välja platser, antal bagage stämmer med EBG etc.
Bör jag ringa SAS och reda ut detta?
Jag tycker det känns som skillnad i namnet, antingen felstavning eller olika antal förnamn i bokning och profil.

Hur tusan hittar man telefonnumret till SAS på deras hemsida? Jag hittar ingen länk dit genom att klicka på "Kundservice" eller "Hjälp och support". Endast genom att söka i extern sökmotor kom jag till rätt sida (https://www.sas.se/kundservice/kontakt). Är det jag som missar en jättetydlig länk eller något?

1724260344075.png

Ja de har gömt det väl. Försökte själv kontakta dem via chatten i appen men där hände det ingenting. Sedan klickade jag på email i appen, men den kräver att man har iOS egna e-post app i bruk, Outlook funkar inte.
Så då fick jag gräva efter e-post addressen på hemsidan, då de vägrar skriva ut den i appen…

Bara för mig den varit extra buggig senaste tiden? Får hela tiden upp en röd banner högst upp att "Something went wrong" och det verkar inte hjälpa att rensa cache eller cookies. Vidare verkar det helt random huruvida min 2-4-1 dyker upp eller ej vid sökning med poäng..
Funkar mer stabilt när jag inte är i inloggat läge av någon anledning

Jag försöker gå in på min profil, men jag får något fel. Det har varit så här i tre dagar.

Jag kan alltså logga in, när klickar i övre högra hörnet så får jag den vanliga rutan med "Hej Fredrik". När jag trycker Visa Profilen så hamnar jag på en sida med Min Profil, Conscious Traveller och Inställningar till vänster. Till höger får jag ett felmeddelande, och en Try Again knapp.

Jag får olika felmeddelande i olika webbläsare:
Windows/Firefox: e.activity is undefined
Windows/Chrome/Edge: Cannot read properties of undefined (reading 'title')
Mac/Safari: Right side of assignment cannot be destructured.

Jag hittar ingen web support mail på sas hemsida.

Någon som har några ideer om vad man kan göra?

Jag försöker gå in på min profil, men jag får något fel. Det har varit så här i tre dagar.

Jag kan alltså logga in, när klickar i övre högra hörnet så får jag den vanliga rutan med "Hej Fredrik". När jag trycker Visa Profilen så hamnar jag på en sida med Min Profil, Conscious Traveller och Inställningar till vänster. Till höger får jag ett felmeddelande, och en Try Again knapp.

Jag får olika felmeddelande i olika webbläsare:
Windows/Firefox: e.activity is undefined
Windows/Chrome/Edge: Cannot read properties of undefined (reading 'title')
Mac/Safari: Right side of assignment cannot be destructured.

Jag hittar ingen web support mail på sas hemsida.

Någon som har några ideer om vad man kan göra?
Har exakt samma problem och har haft ett par dagar nu. Använder Windows/Chrome

Jag kan heller inte lägga till APIS på kommande bokning till USA. Rutan med Passuppgifter är tom och har ingen länk att fylla i detta heller?

Toppen