Mr Basic
Medlem
Om det blir isterband i guld-loungen måste jag ta mig en seriös funderare på om det är värt att jaga status.Väntar på isterbanden.
Om det blir isterband i guld-loungen måste jag ta mig en seriös funderare på om det är värt att jaga status.Väntar på isterbanden.
Nu är jag osäker, är isterband ett argument för eller emot?Om det blir isterband i guld-loungen måste jag ta mig en seriös funderare på om det är värt att jaga status.![]()
Ja, speciellt Arlanda har blivit jättemycket bättre typ det här året!Ärligt talat, vad har hänt med SAS lounger? Jag har sett att flera hyllat dem på senare tid och jag kan bara hålla med. Sitter i SAS Gold på ARN just nu och matutbudet är RIKTIGT bra! Flera varma alternativ, med gott och krämigt potatismos. Ugnsbakad falukorv samt köttbullar med brunsås. Detta i kombination med en, i mitt tycke, uppfräschad salladssektion. Det finns hela baguetter, vindruvor, flera sorters mögelostar och brie. Även om jag inte vågat mig på att smaka efterrrätten (Ägglikörsmousse) så är initiativet uppskattat. Mycket, mycket bra jobbat SAS!
Även i guldloungen i på Kastrup. Riktigt lyft!Ja, speciellt Arlanda har blivit jättemycket bättre typ det här året!
Vad menar du?Då väntar vi på att SAS lyfter den andra loungen där betalande resenärer i Business Class tvingas sitta.
Den är i dagsläget inte bättre än gamla Norrsken.
En skam att SAS välkomnar sina premium resenärer så lågt......
Instämmer, SAS Business Lounge är klart bättre än tredjepartsgrannen, men tror det är apknugs ”pet peeve” att klaga på den.Vad menar du?
Enligt rapporter här har loungerna förbättrats mycket senaste tiden
Jo många här har öppet visat sitt pet peeve mot SAS efter alliansbytet.Instämmer, SAS Business Lounge är klart bättre än tredjepartsgrannen, men tror det är apknugs ”pet peeve” att klaga på den.
För min del var det inte större skillnad på den och Gold förutom starksprit, vilstolar, telefonbås/office och duschmöjlighet. Dock är detta pre-SkyTeam erfarenhet.
Men har besökt Pearl och SAS Business nästan back-to-back mindre än ett år sedan, och det är ingen tävling, SAS är klart bättre. Och misstänker gapet är större idag.
Inte alls, så länge som Business Class resenärer får minst lite bra lounge som Guldkortsinnehavare .Jo många här har öppet visat sitt pet peeve mot SAS efter alliansbytet.