Senaste nytt

SAS - det här har ni gjort bra™!

Nya och nygamla linjer från CPH: Krakow, Madrid, Budapest, Lyon, Valencia, Malta, Bukarest, Milano, Sevilla, Åbo, Billund, Kristiansand, Harstad/Narvik och Bodø.

c9c833b3d3cb88084b7a98ea8d13b2a8.jpg

Spännande med Madrid! :)

Ärligt talat, vad har hänt med SAS lounger? Jag har sett att flera hyllat dem på senare tid och jag kan bara hålla med. Sitter i SAS Gold på ARN just nu och matutbudet är RIKTIGT bra! Flera varma alternativ, med gott och krämigt potatismos. Ugnsbakad falukorv samt köttbullar med brunsås. Detta i kombination med en, i mitt tycke, uppfräschad salladssektion. Det finns hela baguetter, vindruvor, flera sorters mögelostar och brie. Även om jag inte vågat mig på att smaka efterrrätten (Ägglikörsmousse) så är initiativet uppskattat. Mycket, mycket bra jobbat SAS!

Ärligt talat, vad har hänt med SAS lounger? Jag har sett att flera hyllat dem på senare tid och jag kan bara hålla med. Sitter i SAS Gold på ARN just nu och matutbudet är RIKTIGT bra! Flera varma alternativ, med gott och krämigt potatismos. Ugnsbakad falukorv samt köttbullar med brunsås. Detta i kombination med en, i mitt tycke, uppfräschad salladssektion. Det finns hela baguetter, vindruvor, flera sorters mögelostar och brie. Även om jag inte vågat mig på att smaka efterrrätten (Ägglikörsmousse) så är initiativet uppskattat. Mycket, mycket bra jobbat SAS!
Fransmännen ställde krav vid uppköpet osv

Hoppas de har kvar falukorven på söndag. Då blir det flyg Cph-Arn-Got på egen plånbok istf SJ med kvitto till arbetsgivaren. Snacka om lojalitetsskapande (eller att jag nu letar desperat efter anledningar att få flyga hem istf tåg) ;)

Toppen