Ja exakt. Hittar också EWR men inga Chicago/Los Angeles/San Fran/Atlanta.... Söker utan connection för att se vad som finns
Alla linjer utom EWR är borta från Stockholm.
Miami flygs väl på säsong tror jag.
Ja exakt. Hittar också EWR men inga Chicago/Los Angeles/San Fran/Atlanta.... Söker utan connection för att se vad som finns
Tackar. Det var ju surtAlla linjer utom EWR är borta från Stockholm.
Miami flygs väl på säsong tror jag.
Tackar. Det var ju surt
Intressant. Jag gissar på att det blir som med Etihad, att det kostar väldigt mycket poäng och man ej kan använda vouchers. Men hoppas att det blir samma poängpris som övrig tabell.Verkar som att SAS och SQ kommer fortsätta sitt partnerskap efter SAS urträde ur *A. Om man klickar vidare på länken i mailet så står det att man kan boka poängresor med SQ för EB poäng?! Kankse en dåligt uppdaterad sida från SAS men förhoppningen ökar ju i och med dettaVisa bifogad bild 156150
Det är en generell star alliance text. Texten har följt med på alla bolag.Verkar som att SAS och SQ kommer fortsätta sitt partnerskap efter SAS urträde ur *A. Om man klickar vidare på länken i mailet så står det att man kan boka poängresor med SQ för EB poäng?! Kankse en dåligt uppdaterad sida från SAS men förhoppningen ökar ju i och med dettaVisa bifogad bild 156150
SAS-undantagen var ARN-NYC och ARN-Chicago. Nu har vi här i Stockholm bara ARN-NYC kvar med SAS flyg till USA. SAS har lagt ARN nästan på OSL-nivå för USA-flyg. Välkommen till CPH Air.Ja, men det har varit SAS strategi ett tag att fokusera longhaul på Köpenhamn, med undantag för New York-linjerna.