Uppföljning, fick svar idag att dom gjort fel och att poängen för de inställda flygen ska komma om ett par dagar. Märklig story detta. Som vanligt är läxan att "kundtjänst har inte alltid rätt".
Japp!
De har också krediterar mina inställda flyg nu.
Uppföljning, fick svar idag att dom gjort fel och att poängen för de inställda flygen ska komma om ett par dagar. Märklig story detta. Som vanligt är läxan att "kundtjänst har inte alltid rätt".
Idag kom poängen och där med är min challenge complete. 6 olika flighter för totalt ca 3200 kr. Helt klart värt det för att under de 18 kommande månaderna efter att SAS lämnar *A fortsätta vara guld inom *A.
Lär gå att matcha EBG mot flera andra program under nästa år, tex både United och TK har väl challenge just nu.Härligt! Blir dock inte lika billigt att återkvalificera till Senator nästa årEller kan man drömma om en ny challenge
![]()
Hittade Ancona och Katowice som bra alternativ när jag sökte själv från GOT. Är som du också begränsad till helger. 16-17 november kom jag undan för 2300 riksdaler med en övernattning (som går på typ 800 kr)Har testat många tips här i tråden, men då jag utgår ifrån GOT så får jag inte till någon vettig resa med två mellanlandningar per sträcka.
Är inne på Dublin, men dels så blir det inte så värst billigt och dessutom så är hotellpriserna inte riktigt på min sida då jag är hänvisad till några få fre-sön denna höst.
Så efterlyser om det är någon annan som har lyckats boka in något vettigt för att få ihop de 6 segmenten med utgångspunkt från Göteborg?
Hittar väldigt många med en mellanlandning, men vill helst inte offta två helger då hösten är extremt uppbokad som det är redan.
Tack på förhand!
Tack för tipset, tyvärr sticker priserna iväg upp emot 3500-4000kr p/p. i slutet på november när jag kan åka. Får leta vidare och se om jag hittar något alternativ till Dublin som jag har hittat för ca 2700:- men där är hotellet å andra sidan rejält mycket dyrare. Inte lätt detta när jag dessutom ska tvinga med maken som inte uppskattar att flyga en massa kort flyg inom Europa...Hittade Ancona och Katowice som bra alternativ när jag sökte själv från GOT. Är som du också begränsad till helger. 16-17 november kom jag undan för 2300 riksdaler med en övernattning (som går på typ 800 kr)
Finns hur mycket som helst ut från GOT, search and you will findHar testat många tips här i tråden, men då jag utgår ifrån GOT så får jag inte till någon vettig resa med två mellanlandningar per sträcka.
Är inne på Dublin, men dels så blir det inte så värst billigt och dessutom så är hotellpriserna inte riktigt på min sida då jag är hänvisad till några få fre-sön denna höst.
Så efterlyser om det är någon annan som har lyckats boka in något vettigt för att få ihop de 6 segmenten med utgångspunkt från Göteborg?
Hittar väldigt många med en mellanlandning, men vill helst inte offta två helger då hösten är extremt uppbokad som det är redan.
Tack på förhand!
Jag har sökt och självklart hittat en hel del alternativ, men det är resor på oftast 12h GOT-MUC-FRA-XX och liknande varianter. Då jag är tvingad till utresa fredag och hem söndag då vi gärna gör en weekendresa av det hela så fattar jag också att de mest attraktiva priserna är utom räckvidd för mig.Finns hur mycket som helst ut från GOT, search and you will find
Jag har bokat 6 segment på en resa som är totalt 23,5h [en övernattning] för ca 2 300kr.