Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Nu ska vi se, 25-flyg/IT-nördar reser norden runt på en dag för att titta på lounger. Vad tror du själv..? ;p

Jag tror att S/N ratio kommer vara högre än 1.5 iallafall! (Där S=summa(iphones+smartphones+tablets med internetacess) och N=antal nördar) :)

Vad signal-to-noise-ratio kommer vara vågar jag dock inte spekulera om (lite radionördigt där)!

Jag har laddat systemkameran för att dokumentara hela resan! Både film och foton kommer att tas så om inte live-rapporteringen nöjer en del här på forumet kommer nog en ordentlig rapport efteråt också om så önskas :)

Jag tror att S/N ratio kommer vara högre än 1.5 iallafall! (Där S=summa(iphones+smartphones+tablets med internetacess) och N=antal nördar) :)

Vad signal-to-noise-ratio kommer vara vågar jag dock inte spekulera om (lite radionördigt där)!

Och alla dessa kommer vara helt avstängda under start/landning? ;)

En sak är säker, lördagar brukar vara minst aktiv dag på sidan i hela veckan och kommande lördag lär inte bli aktivt på sidan hela dagen. :)

Jag får oxå följa live tråden, missar tyvärr lördagen pga familjeevents (födelsedagskalas åt 4 åring med förskole kompisar)

Så ser fram emot att hänga med allteftersom promillehalten stiger..:)

Vad är det för flygplanstyper på lördag...ingen 737a med WiFi så vi kan få lite ombordrapporter dessutom...

Toppen