Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Flyger ni C så är det ju bara att knalla in, ingen föranmälning krävs :)
Det är väl mest för oss icke-EBG med ekonomiklassbiljetter som föranmälningen gäller för så vi kvalificerar oss för bjornstrom-status.

Okej, ja men vi är dom som inte reser C det är därför jag undrar om det fungerar? Dr.Miles säger att se inte skall vara några problem men vill vara helt säker! Hitta resa för 2249 kr o måste boka snarast då de inte finns så många biljetter kvar :)

bjornstrom har väl sagt att han har EBB med speciell rättighet att gästa hela sällskapet annars är vi nog ett stort antal EBG/EBP som sagt :D

Jag har bokat! Uppskattar alla EBG och EBP som bjuder in oss som åker i ekonomy och vill tacka på förhand för det...

Sen prata björnstrom om en efteraktivitet, vad skulle vi kunna hitta på så här på kort varsel? jag hjälper gärna till att hålla i något.. Monks kanske är lite sent o boka om vi blir en del? :)

När denna tråden startades så konstaterade jag ganska snabbt att denna invigningsresa är nog nåt för "kärn-kompisarna" på forumet och även om jag älskar denna typen av evenemang så la jag det åt sidan. Allt eftersom tråden åldrats och peppande inlägg har skrivits så har jag kommit fram till att jag var en idiot som inte planerade in en rolig helg... Och fan vad det grämer mig att min lättja och slapphet såg till att jag förblir hemma till helgen.

För min del kommer helgen att spenderas svärande på mitt nya kontor med att får igång alla system inför kommande vecka igen och detta hade jag mycket väl kunnat skjuta en vecka på framtiden om jag inte hade varit så förbaskat lat och fått tummen ur och hängt på...

Vad vill jag då med allt detta svammel?
Jag vill bara önska alla deltagare en underbart trevlig resa och helg, hoppas ni får riktigt kul!
(Om jag inte reagerar nästa gång nåt kul händer så sparka på mig).

Kom igen nu Ozz! Det är klart du ska med!

Jag vill påpeka att även om vissa av oss kanske är galnare än andra så vill iaf inte jag se någon "kärnklick" där andra inte känner sig välkomna. Jag vill verkligen att alla ska känna sig välkomna på de saker vi hittar på. Ibland kommer det givetvis att vara platsbegränsningar och då kanske vissa av oss (som saknar liv och därmed trycker reload 10ggr/s på denna sida) hinner först, men det ska inte hindra andra att vara med!

edit: Misstolka inte min "ovilja" att ändra bokningar ovan som något annat än att jag redan har sagt saker till Mash och jag orkar inte hålla på och trixa mer. Det kommer att lösa sig ifall det dyker upp fler. Det kan ju knappast vara ett problem om 20+ pers förbokat och det sedan dyker upp 2-3 pers till, right?

Sen prata björnstrom om en efteraktivitet, vad skulle vi kunna hitta på så här på kort varsel? jag hjälper gärna till att hålla i något.. Monks kanske är lite sent o boka om vi blir en del? :)

Eftersom att jag bor på radisson sky city på arlanda så kanske vi kan ha en öl eller så på/nära flygplatsen ?

Kom igen nu Ozz! Det är klart du ska med!
Nu har tyvärr "tåget gått" då jag har elektriker på torsdag och målare på fredag som bl.a. skall dra om min fiber till nya kontoret och att låta en e-handlare vara utan dator en måndag på kontoret är som att låta en pilot flyga med ögonbindel. Dessutom skall skrivbord, hurtsar o.s.v. flyttas också. Men som sagt, taskig tajming från min sida...

Jag vill påpeka att även om vissa av oss kanske är galnare än andra så vill iaf inte jag se någon "kärnklick" där andra inte känner sig välkomna. Jag vill verkligen att alla ska känna sig välkomna på de saker vi hittar på. Ibland kommer det givetvis att vara platsbegränsningar och då kanske vissa av oss (som saknar liv och därmed trycker reload 10ggr/s på denna sida) hinner först, men det ska inte hindra andra att vara med!

edit: Misstolka inte min "ovilja" att ändra bokningar ovan som något annat än att jag redan har sagt saker till Mash och jag orkar inte hålla på och trixa mer. Det kommer att lösa sig ifall det dyker upp fler. Det kan ju knappast vara ett problem om 20+ pers förbokat och det sedan dyker upp 2-3 pers till, right?
Jag känner mig mycket välkommen på forumet och anser att jag har passerat introduktionens stapplande tangentbordstryckningar som jag brukar känna när jag kommer som blåbär till ett nytt forum. Det är absolut inte "kärnan" det är fel på, utan snarare att det tar tid att växa in i rollen som en medlem som "vågar" skriva sånt som man inte "kan" skriva som första inlägget på ett nytt forum. Nu när mina första 100 inlägg är passerade så kan man ta lite mer plats och ösa på med lite svammel där det passar...;)

Toppen