Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Jag får oxå följa live tråden, missar tyvärr lördagen pga familjeevents (födelsedagskalas åt 4 åring med förskole kompisar)

Så ser fram emot att hänga med allteftersom promillehalten stiger..:)

Vad är det för flygplanstyper på lördag...ingen 737a med WiFi så vi kan få lite ombordrapporter dessutom...

Samtliga resor flygs med 737a men olika modeller.

ARN-OSL: B737-800
OSL-CPH: B737-700
CPH-ARN: B737-800

Vet dock inte hur många av dessa som kan tänkas ha WiFi ombord, är de inte -800winglets modellerna som skulle få de först eller är de samtliga -800 modellerna?

Det står inte att något av planen har wiglets så antar att de inte har det.

För övrigt kan det vara så att de har stuvat om lite med hur många rader som är exonomy extra, och på bilderna över seatmap så verkar det inte vara exakt samma typ av B737-800..

ARN-OSL: arn-osl.jpg
OSL-CPH: osl-cph.jpg
CPH-ARN: cph-arn.jpg

Last edited:
Hur var det med vätskor och säkerhetskontrollerna? På OSL måste vi ju igenom en säkerhetskontroll, men funkar det att ha med inhandlade vätskor i försluten påse eller konfiskieras dessa där? I CPH antar jag att vi slipper säkerhetkontroll helt, eller?

Hur var det med vätskor och säkerhetskontrollerna? På OSL måste vi ju igenom en säkerhetskontroll, men funkar det att ha med inhandlade vätskor i försluten påse eller konfiskieras dessa där? I CPH antar jag att vi slipper säkerhetkontroll helt, eller?

CPH är lugnt, det är enbart förflyttning i transferområde för flyg OSL - CPH - ARN

Tror inte det finns någon 100% komplett sammanställning. Jumbooze sammanställde väl tidigare i tråden var folk satt. Men sedan har det nog tillkommit några också. Jag har listan på folk som anmält sig till middagen, men den är nog inte heller komplett.

Tror inte det finns någon 100% komplett sammanställning. Jumbooze sammanställde väl tidigare i tråden var folk satt. Men sedan har det nog tillkommit några också. Jag har listan på folk som anmält sig till middagen, men den är nog inte heller komplett.

Nepp... Inte komplett för jag har inte anmält mig... Men lär hänga på..

Toppen