Senaste nytt

Invigningsresa till BusinessClass loungehörnor

Känner igen känslan du beskriver från Flyertalk. Där har jag under 200 inlägg tror jag och jag har funnits där rätt länge.

Skulle dock vilja uppmuntra framförallt de "tystare" medlemmarna att dyka upp på någon träff eller liknande - vi bits inte och det är alltid skoj att prata om resande och galna upptåg.

Ang din kontorsflytt - "Du har ju hela söndagen på dig!" - det är ju bara en dålig ursäkt.. ;) Sluta upp med det där och boka en biljett istället...

Kom igen nu Ozz! Det är klart du ska med!

Jag vill påpeka att även om vissa av oss kanske är galnare än andra så vill iaf inte jag se någon "kärnklick" där andra inte känner sig välkomna. Jag vill verkligen att alla ska känna sig välkomna på de saker vi hittar på. Ibland kommer det givetvis att vara platsbegränsningar och då kanske vissa av oss (som saknar liv och därmed trycker reload 10ggr/s på denna sida) hinner först, men det ska inte hindra andra att vara med!

edit: Misstolka inte min "ovilja" att ändra bokningar ovan som något annat än att jag redan har sagt saker till Mash och jag orkar inte hålla på och trixa mer. Det kommer att lösa sig ifall det dyker upp fler. Det kan ju knappast vara ett problem om 20+ pers förbokat och det sedan dyker upp 2-3 pers till, right?

Jag förstår dig Agehall :) Vill inte heller komma in o göra så du får mer jobb så där... vi gör det bästa av det och som du säger så kommer de nog lösa sig ;)

Sen Agehall som jag förstod det kommer du vara ute på flygplatsen tidigt, tänkte om de finns någon bestämd punkt när alla skall mötas o vart ? Tänker för oss ekonomiresenärer som måste gå som gäst med er EBG eller EBP... Eller så kan man alltid försöka med BC.se taggen som enligt några funkade typ också ;)

Får väl se hur dags jag (och andra) dyker upp där ute, men det lär bli före 9 iaf. Kommer säkert att dyka upp en live-tråd när vi börjar dyka upp där.

Sitter i ARN T5 Loungen på väg mot MUC. Kan meddela att personalen är mer än medveten om galenskaperna på lördag och invigningen. Bara 3 dagar kvar

Vill passa på att önska alla som ska vara med på invigningarna en riktigt trevlig dag. Själv kommer jag befinna mig i Amsterdam, men tänkte försöka besöka loungen i Stockholm på vägen hem. Får se om ni lämnat några spår då. :)

Låter otroligt kul, förväntar en livetråd precis som du nämnde Agehall med intensiva uppdateringar och bilder under dagen. Tror det blir den mest intressanta tråd sen SAS ödesvecka.

Önskar Er trevliga flygningar och loungebesök.

Toppen