Senaste nytt

Lufthansa erbjuder Statusmatch till Miles & More för Eurobonus

En allmän uppmaning som är på sin plats nu när ni alla lärt er vad konsekvens är för något.

The first rule of Fight Club is: you do not talk about Fight Club. The second rule of Fight Club is: you DO NOT talk about Fight Club!

Lite osäker på exakt vilka konsekvenser du menar men jag måste ändå säga att jag uppskattar den här tråden och alla frågor som besvarats.

Jag förstår att en del gillar oklara regler för att man i efterhand ska ”kunna dra nytta” av det, men jag tror också många (inklusive jag själv) föredrar när förutsättningarna är tydliga så att man inte behöver fundera mer på det.

Lite osäker på exakt vilka konsekvenser du menar men jag måste ändå säga att jag uppskattar den här tråden och alla frågor som besvarats.

Jag förstår att en del gillar oklara regler för att man i efterhand ska ”kunna dra nytta” av det, men jag tror också många (inklusive jag själv) föredrar när förutsättningarna är tydliga så att man inte behöver fundera mer på det.
I denna samt flertalet trådar diskuteras hur man med ett utstuderat bedrägligt beteende kan roffa åt sig för egen vinningsskull.

Att den man tänker lura läser tråden och sätter in motåtgärder är konsekvensen som lärs ut.

I denna samt flertalet trådar diskuteras hur man med ett utstuderat bedrägligt beteende kan roffa åt sig för egen vinningsskull.

Att den man tänker lura läser tråden och sätter in motåtgärder är konsekvensen som lärs ut.

Par for the course för det här forumet om du frågar mig. Folk använder diverse betallösningar, köper presentkort i stora mängder och så vidare. Sunt förnuft saknas helt på många håll här. Vi ser ibland hur regelverken skärps och det är så fort företagen ser att något beteende inte är lönsamt för dem (längre).

Så länge forumets medlemmar förlorar på att tro sig vara smarta kommer man undan med det men sen tar det stopp.

Toppen