Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Självklart vet jag om att SAS har sämre tillgänglighet gentemot aircanada och united och när det stod *estimated bredvid eurobonus fast inte bredvid aircanada och united borde det ringt varningsklockor om att det är något fel.
Jag tror du missuppfattar. Vi vet att siffran för Eurbonus förmodligen inte stämmer. Det jag/vi undrade är hur de kommer fram till siffran 5.

Nyfiken på hur Awardfares gör sin skattning på hur många First som finns tillgängliga för Eurobonus. Rent spontant skulle man ju kunna tro att de har någon funktion som beror på tid innan avgång, tillgång hos United, Aaeroplan och LifeMiles. Men när det ser ut såhär undrar man ju. Hur kan skattningen bli att Eurobonus har tillgång till fler platser än någon annan?

Visa bifogad bild 143453

Det har blivit något galet där! Tack för buggrapporten.

Eurobonus har 2 platser på denna. Ska således inte stå 5 platser.

Går det att uppgradera en resa i business bokad med poäng till first? Finns möjlighet med både pengar och poäng, och i så fall vad kostar det?

Går det att uppgradera en resa i business bokad med poäng till first? Finns möjlighet med både pengar och poäng, och i så fall vad kostar det?
Nej, går inte uppgradera med poäng på en poängresa med Eurobonus.
Cash upgrade finns ibland, brukar väl ligga på typ 10-20k per väg om jag kommer ihåg rätt.

Tidigare var ju släppet 14 dagar innan avresa, medan nu är det snarare 2-4 dagar innan. Detta i alla fall ut från Munchen/Frankfurt. Jag har fokuserat just på utresan, så tänkte kolla här först om det släpps biljetter tidigare när man tittar inbound?

Tidigare var ju släppet 14 dagar innan avresa, medan nu är det snarare 2-4 dagar innan. Detta i alla fall ut från Munchen/Frankfurt. Jag har fokuserat just på utresan, så tänkte kolla här först om det släpps biljetter tidigare när man tittar inbound?
Håller med, det verkar vara ca 2 dagar innan nu från MUC/FRA. Har inte letat inbound men man kan ju alltid boka två enkelresor.

Toppen