Avslutning av ditt Billhop konto
Kära kund,
Vi skriver för att meddela att efter en strategisk granskning har Billhop beslutat att enbart erbjuda tjänster till större företag. Detta innebär att vi avslutar våra tjänster till icke-företagskunder, och vi beklagar att meddela att detta inkluderar vår tjänst till dig. Detta e-postmeddelande är vår avisering om uppsägning. Vi förstår att den här nyheten kan komma som en överraskning för dig och ber om ursäkt för eventuella besvär.
Till följd av uppsägningen kommer du inte längre att ha tillgång till ditt konto från och med den
29 juni 2023. Du kommer fortfarande att kunna komma åt ditt konto till och med den
28 juni 2023 och kan göra betalningar under denna tid. Vi vill försäkra dig om att alla befintliga schemalagda eller återkommande betalningar med förfallodatum på eller före den
28 juni 2023 kommer att behandlas som vanligt.
Vänligen observera att du inte kommer att kunna lägga till några betalningar med förfallodatum efter den
28 juni 2023.
Dessutom har alternativet att schemalägga eller göra återkommande betalningar inaktiverats på grund av den kommande avslutningen av ditt konto. Existerande schemalagda och återkommande betalningar som har betaldatum efter den
28 juni 2023 kommer att raderas från vårt system och kommer därför inte att behandlas. Återigen vill vi be om ursäkt för eventuella olägenheter detta kan orsaka.
För att reducera störningar vill vi påminna dig om att du har möjlighet att ladda ner din transaktionshistorik samt tidigare fakturor från ditt konto. Vänligen gör det före den
29 juni 2023 då du inte kommer att kunna ha tillgång till ditt konto på eller efter det datumet. Navigera helt enkelt till "Rapporter" i menyraden. Du kan ladda ner alla dina tidigare fakturor som antingen en Excel-fil eller en PDF-fil genom att klicka på "Generera rapport".
Vi kommer att göra allt vi kan för att säkerställa en smidig övergång under denna process och vi åtar oss att arbeta nära våra kunder för att hantera eventuella utestående frågor och uppfylla våra skyldigheter enligt våra befintliga avtal.
Tveka inte att kontakta oss på
support@billhop.com om du behöver ytterligare hjälp eller förtydliganden.
Det har varit vårt nöje att tillhandahålla våra tjänster till dig och vi vill ta tillfället i akt att tacka dig för ditt stöd och för att du anförtrott oss med dina betalningar.