Senaste nytt

Betala räkningar med kreditkortet

palmen

Moderator
Diskuterades ju lite om detta för ett tag sedan. Tråkigt att det blir så, men finns väl lite andra alternativ man kan nyttja än just Billhop.
 

ELOS

Medlem
Kan man skriva ut kvitto från Betalo? Man verkar inte få någon epost kopia av kvitto som på Billhop? AMEX betalning ger fortsatt poäng via Betalo?
 
Kan man skriva ut kvitto från Betalo? Man verkar inte få någon epost kopia av kvitto som på Billhop? AMEX betalning ger fortsatt poäng via Betalo?
Verkar inte gå att skriva ut kvitto likt det gick med mailen från Billhop däremot kan du printscreena kvittona i appen och sen skriva ut dem som bilder. Lite omständigare förstås men ett alternativ att överväga i alla fall vid behov.
 

Geiden

Medlem
Satan i gatan vilken panik jag fick när jag såg mailet!
Dissade Betalo förut eftersom de inte tog AmEx och sen har jag aldrig tittat åt deras håll igen.

Vilken lättnad att de verkar ta AmEx numer. Räkningarna är halva min spend rent generellt. Phew!
 

imartin

Medlem
För en som är ny på Curve (och använt Billhop för detta innan), vilken funktion hos Curve gör så att man kan betala fakturor med det.
Ska väl erkännas att jag bara tittat snabbt på deras sida men hittar väldigt lite om det.
Enligt mig finns ingen funktion för fakturabetalning i Sverige hos Curve. I UK finns det Curve Frontend men den funkar inte för svenska fakturor afaik.

Såvitt jag vet är Betalo nu den ända tjänsten i Sverige för detta ändamål. Inte bra med avsaknad av konkurrens.
 
Toppen