Senaste nytt

MR helg i Chicago - 21-22 jan 2023

Tamas

Medlem
Vi var igenom på typ 2 minuter, ingen kö, bara att knalla fram till båset. Ska kolla på hockey sa vi, då gick det snabbt med stämplar och all formalia :)
Det är mycket mindre suspekt att ni två, pappa och son ska titta på hockey, såklart. Jag befarade att det blir frågor men tänkte inte att blir medtagen till extra utfrågning.
Värsta som kunde hända är att de skickade mig hem med CPH flyget kl. 22, hemma snabbare :)
 

palmen

Moderator
Fick precis detta
Screenshot_20230122_151716.jpg

Jag är ju redan hemma, oklart varför den kom. Tittade på flightradar och de verkar ställa in SK944 ikväll om man ska tro den infon.
Screenshot_20230122_152439.jpg
 

Tamas

Medlem
Fick precis detta
Visa bifogad bild 138271

Jag är ju redan hemma, oklart varför den kom. Tittade på flightradar och de verkar ställa in SK944 ikväll om man ska tro den infon.
skrämmande IT system bakom om de inte kan hålla koll på vilket flyg man är bokad på :)

däremot jag kan absolut förstå om de ställer in för att spara pengar, det var väldigt folktomt igår mot ORD. Det kan väl vara billigare att boka om folk än att köra 30-40% i kabinen.
 

John Milner

Medlem
Det är mycket mindre suspekt att ni två, pappa och son ska titta på hockey, såklart. Jag befarade att det blir frågor men tänkte inte att blir medtagen till extra utfrågning.
Värsta som kunde hända är att de skickade mig hem med CPH flyget kl. 22, hemma snabbare :)

Fattar inte varför poängresa inte finns med i vokabuläret hos bordercontrol. Anyway, nu tar vi snart en promenad österut mot sjön, lite shopping på Michigan Avenue och lite senare en taxi eller uber till United Center.
 

Tamas

Medlem
Fattar inte varför poängresa inte finns med i vokabuläret hos bordercontrol. Anyway, nu tar vi snart en promenad österut mot sjön, lite shopping på Michigan Avenue och lite senare en taxi eller uber till United Center.
Vad som, det var också ett första till mig i alla fall :)
Jag är färdig med min morgonpromenad ut mot Navy pier. Det var väldigt mysigt utan folk, tyst och lätt snöfall kl6 på morgonen.

Ha det jättekul på matchen!
 
Toppen