Senaste nytt

MR helg i Chicago - 21-22 jan 2023

nili

Medlem
Ja, du. Vad sa ni gör i USA? Jag sa jag samlar poäng och hamnade i utfrågningsrummet. Kändes som hemma med frugan :/
Var försiktig med att säga att jag skulle tillbaka dagen efter så jag sa att jag skulle stanna över helgen och turista. Fick tillbaka passet direkt .
 

caberg

Medlem
Ja, du. Vad sa ni gör i USA? Jag sa jag samlar poäng och hamnade i utfrågningsrummet. Kändes som hemma med frugan :/
Vi flög samma vända förra veckan, åkte på samma fråga och för vår del räckte det med att säga att vi flög över för Blackhawks-Krakens. :)
 

John Milner

Medlem
Det blir en Revolution Pils till pizzan i alla fall. Ölen är klart godkänt, pizza ska betygsättas snart.
09b8948fc3c092250b4d7ff83743e3e0.jpg

Ser ut som att du åt på Uno, vi käkade precis på Due. Det blev Lagunitas och Blackhawk special till pizzan.
 

Rokkoko

Medlem
Deep Dish Pizza var minst sagt mättande. Åt en till frukost/lunch/middag igår. Då var det en small.

Sitter på Goose Island Tap Room nu innan hockeyn. Riktigt bra öl, som jag iof redan hade smakat hemma.
 

Tamas

Medlem
Hittar inte tråd och info om detta så ställer frågan här som är fylld med seasoned ersättningsjagare.

Var tvungen att ta Uber för $50 istället för tåg $2.50 eftersom tåget ställdes in i obestämd tid. Har någon erfarenhet om AMEX Elite täcker detta under nån rubrik? Försökte klicka igenom försäkringsanmälning men det var oklart.
 

MrRob

Medlem
Hittar inte tråd och info om detta så ställer frågan här som är fylld med seasoned ersättningsjagare.

Var tvungen att ta Uber för $50 istället för tåg $2.50 eftersom tåget ställdes in i obestämd tid. Har någon erfarenhet om AMEX Elite täcker detta under nån rubrik? Försökte klicka igenom försäkringsanmälning men det var oklart.

Har du en utställd biljett på tåget som blev inställt (och du kan bevisa att det blev inställt) tror jag inte det ska vara några problem att få tillbaka mellanskillnaden.
 
Toppen