Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

M.K

Medlem
@Rickard_O Jag köpte faktiskt en burk nu på kvällshandlingen. 7:95kr här i innerstan. Eventuell otjänlighet till frukosten i morgon kompenserades av Scans bacon för endast 10kr. Känns nästan konstigt med något billigt i butiken nuförtiden. Xtra glasstrutarna var förresten ok för knappa 30kr. :)
 

Rickard_O

Medlem
@Rickard_O Jag köpte faktiskt en burk nu på kvällshandlingen. 7:95kr här i innerstan. Eventuell otjänlighet till frukosten i morgon kompenserades av Scans bacon för endast 10kr. Känns nästan konstigt med något billigt i butiken nuförtiden. Xtra glasstrutarna var förresten ok för knappa 30kr. :)
Du borde kört ett blindtest med Heinz vitabönor i tomtasås, jag har svårt att tro att man märker någon skillnad när man värmt upp och kryddat de lite med salt och peppar :)
Därav tycker jag det är den bästa xtra-produkten, har testat falukorven några gånger, men det är något som är off med den, vet inte om den är väldigt mycket mer sälta än annan falukorv.
Xtra-produkter som jag brukar pracka på sambon vid såna här kampanjer är bomullsrondeller och bomullspinnar, det är hon fine med att använda i vanliga fall ändå :cool:
 

Davvelavve

Medlem
Dags att tömma Coop-kontot. Kampanjen är tillbaka. Görs via sas numera.

IMG_20230110_093502.jpg
 
Toppen