AABack2ARN
Medlem
Heliga moder 
Med andra gjorde du ett fynd!
Otroligt att det ens finns awards när revenuepriserna är så pass höga.Heliga moder
Jag känner en som hade en bokning i januari som blivit inställd, de har tydligen lagt ned en stor del av avgångarna...
Någon som hört något om beläggningen?
Idag den 9 december kl 0705 avgick premiärflighten för SAS nya linje till London Heathrow och kl 14.45 anlände den första flyget med förväntansfulla resenärer från UK.
![]()
Premiär för SAS direktflyg till London - styrkebesked när tre nya utrikeslinjer öppnar på Luleå Airport
Den internationella tillgängligheten växer till och från regionen och på Luleå Airport startar tre nya utrikeslinjer under december månad. Efter flera års...www.mynewsdesk.com
Ska man tro Seatalert så var det ganska många statuspax med blockade säten på väg dit med typ kanske 80% beläggning. På väg från London verkar det varit strax över halvfullt.
Kanske nyhetens behag, för på måndag är planet från London i princip tomt. Och utresan har massor med blockade platser men knappt några valda. Kanske är det stora sällskap som flög dit idag som ska hem.
Fredag ser även det skralt ut. Halvfullt på vägen till Luleå, helt tomt till London.
Fast du kan inte titta på seatalert så många dagar i förväg. Många väljer sittplats först när de checkar in![]()
Det här upplever jag inte stämmer alls. Jag har vart med på många fullbokade plan som vid check-in haft nästan hela säteskartan tom att välja på. De enda sätena blockerade brukar vara exit-rows (om du inte är EBG+).Nej, inte fullt ut. Men det brukar ge en fingervisning på just SAS för de brukar blocka ett större antal platser när det är många som inte valt plats.