Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Hittade ni direktlinije ?

Står nämligen ...

Erbjudandet gäller för EuroBonus medlemmar den 16 december.Trippla Extrapoäng ges i alla bokningsklasser på direktlinjer från: Stockholm, Köpenhamn, Oslo.

Hittade ni direktlinije ?

Står nämligen ...

Erbjudandet gäller för EuroBonus medlemmar den 16 december.Trippla Extrapoäng ges i alla bokningsklasser på direktlinjer från: Stockholm, Köpenhamn, Oslo.

Yes sir! Och även om man bara hittade via CPH så borde väl CPH-BCN då vara direktlinjen, dvs. ännu mer poäng totalt, (men bara x1 på ARN-CPH), eller?

Är EBG, har fått erbjudandet. Min kval.period är April-Mars, och har hittills kommit halvvägs till ny EBG-period. har inte blivit mycket flygande i höst då reserestriktioner har införts på jobbet.
Bokade ARN-BCN via OSL, ut 2 mars hem 4 mars. Bokade economy flex, vilket skall ge mig 9400 baspoäng. Med tripplandet av baspoäng (för status) ger detta tillräckligt med poäng för EBG ännu ett år. Samt förmodligen 15k extrapoäng. Kostnad 5776 kronor. Hygglig deal i mina ögon även om det säkert går att göra ännu bättre.
Tack SAS för denna möjlighet!

Har inte orkat läsa igenom hela traden, sa jag ursäktar om fragan varit uppe redan. Men vilka villkor gäller för code share.

Mitt resemönster med SAS där jag använt EB har varit extremt enkelt det senaste aret, Zurich till Stockholm i Ekonomi eller extra da detta är helt privata resor. Gäller erbjudandet även för codeshare resor?

Det jag märkt är att det är en välldig skillnad i de poäng man far i ekonomi (100% mot 25%) mellan de som körs av Swiss med codeshare SAS eller om man tar flighter som körs av SAS.

Toppen