Senaste nytt

Trippla Eurobonus baspoäng mellan 01 JAN-15 MAR 2013

Har du fått erbjudande om 3x baspoäng från Eurobonus?

• Total voters
    205
  • Poll closed .
Som sagt fick jag mailet. Är EBS.
Har i år bara gjort 3 flygningar med SAS, 2 av dom i tisdags till GBG från Arlanda...
I mitt mail nämnde de NYC ToR x2. Åker dit på Torsdag.

Ganska smart av dom måste jag säga, Måste ju boka Asien resan via dom nu så man kanske kan komma upp till Guld status :)
Måste bara övertala övriga i sällskapet :)

SAS måste fått "hjärnsläpp"

Jag har fått den !!
Men då skall ni veta att jag har årskort sedan många år tillbaka och blir automatiskt EBG . Normatl blir jag alltid dubbel guld både på poäng och antal segment.

Detta är bara något som retar upp en. När skall vi trognaste få något tillbaka. Detta är det "första" erbjudandet jag får i år !!!
Efter denna kampanj får det nog bli kölapp utanför longerna. Det blir "tok fullt"

Last edited:
Jag har fått det mailet med som säger om jag gör 3xT/R i economy extra till BCN så har jag guld. Senast jag flög med SAS var februari i år =) Kanske dags att skaffa guldkort nu helt enkelt. Några tips på bra routing/pris/prestanda ?

Just idag känns ju kombon med luckan i adventskalendern som en bra deal att boka BCN. ~2100 SEK för Eco T/R blir 12000 (4000x3) kvalificeringspoäng och 12000 (4000x3) extrapoäng = billigt. Givetvis mer med Eco extra men inte lika mkt poäng/krona.

Erbjudandet är kanske begränsat i testsyfte (A/B-test)? Av urvalet att döma verkar det som att man helt enkelt kontrollerar hur attraktivt EBG är?

Just idag känns ju kombon med luckan i adventskalendern som en bra deal att boka BCN. ~2100 SEK för Eco T/R blir 12000 (4000x3) kvalificeringspoäng och 12000 (4000x3) extrapoäng = billigt. Givetvis mer med Eco extra men inte lika mkt poäng/krona.

Då var resan till BCN bokad :)

Last edited:
Toppen