Svenskt pass räcker, supersmidigt i immigration. Men se till att alla passen är giltiga minst 6 månader från inresedatumet.Till er som i Thailand nu: behövde ni visum för att komma in i landet?
Vi ska stanna i 2 veckor. Tack!
Hej, har en helg boka i maj, någon som har förslag på trevligt hotell med pool, gym, frukost och helst inte för stort ?
Jag brukar ta tåget in till stan, men anländer man väldigt tidigt/sent är det så pass lite trafik att det är smidigare att ta en grab. Har alltid behövt cash till tåget, även i kassan, men eventuellt att det finns nån smidig digital lösning som jag inte känner till.Lite OT, men med bara en väska antar jag att Bangkok Airport Rail Link är smidigast för att åka till/från BKK? Måste bara ha cash först, Thai Baht.
Kika google maps när du landar hur trafiken ser ut, är det lite trafik vettefan om det är värt att hålla på med tåg.Lite OT, men med bara en väska antar jag att Bangkok Airport Rail Link är smidigast för att åka till/från BKK? Måste bara ha cash först, Thai Baht.
Gå upp på 4 våningen så behöver du inte betala flygplats feeDet lättaste är att gå på nedanvåningen och ta taxi. Kostar ca 400 baht. Säg meter och highway.