Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

Jag skall alltså ringa kundtjänst efter varje överföring? Låter lite 1970-tal, men ok...
Jag tog det i en chat med dem men du kan ju lägga ett schemalagt mail till dem istället.
Det är omständligt men det är ju för att du egentligen inte vill använda systemet som det är tänkt :)
Jag vet iofs inte om man måste göra det framöver också eller om det räcker med första gången. Jag kan ju tycka att en överföring borde trigga deras system.

Jag fick mina poäng automatiskt efter att ha satt in pengar på kontot, det gick riktigt fort dessutom...

Sweet, fick precis sista brickan ifylld :)
Fick ta en okynneshotellövernattning för att få sista men 600kr för att få ut de sista 15k poäng kan jag leva med!
Nu ska jag bara säga upp kontot i skandia också...

Har endast hotellrutan kvar och använde den när vi har i Hamburg på Airbusbesöket 1 aug men de var tvungen att lägga in oss manuellt, för deras kortsystem fungerade inte. Men visa amex kort är inte Tysklands starka sida,,,
Så det blir väl ett samtal till supporten på måndag

Jag hittade följande erbjudande

www.skandiaeurobonus.se

och jag anmälde mig och idag har jag deras vardagspaket inklusive deras Visa-kort som man ska tjäna Eurobonus-poäng på vid inköp. Det står ju att man får 3000 i startpoäng, men dessa har jag inte fått än. Jag fick Visa-kortet i augusti och poängen för inköp med det kommer jag att få månaden efter, dvs i september. Jag är lite orolig över detta för jag behöver tjäna poäng hos Skandiabanken senast den 31:e augusti för att få bingo enligt SAS regler:

"Om du tjänar poäng hos en av våra samarbetspartners senast den 31 augusti 2014 så kommer den partnerkategorin att markeras på din bingobricka dagarna efter att poängen är på ditt konto. Det kan dröja olika länge innan poängen från partners är insatta, se detaljer för respektive partnerkategori nedan.* "

Vad tror ni, räknas "tjäna poäng" som när man gjorde sig förtjänt av framtida poäng eller när man faktisk får in dem på kontot av samarbetspartnern?

Jag hittade följande erbjudande

www.skandiaeurobonus.se

och jag anmälde mig och idag har jag deras vardagspaket inklusive deras Visa-kort som man ska tjäna Eurobonus-poäng på vid inköp. Det står ju att man får 3000 i startpoäng, men dessa har jag inte fått än. Jag fick Visa-kortet i augusti och poängen för inköp med det kommer jag att få månaden efter, dvs i september. Jag är lite orolig över detta för jag behöver tjäna poäng hos Skandiabanken senast den 31:e augusti för att få bingo enligt SAS regler:

"Om du tjänar poäng hos en av våra samarbetspartners senast den 31 augusti 2014 så kommer den partnerkategorin att markeras på din bingobricka dagarna efter att poängen är på ditt konto. Det kan dröja olika länge innan poängen från partners är insatta, se detaljer för respektive partnerkategori nedan.* "

Vad tror ni, räknas "tjäna poäng" som när man gjorde sig förtjänt av framtida poäng eller när man faktisk får in dem på kontot av samarbetspartnern?
Jag fick mina poäng för vardagspaketet ungefär en vecka efter att jag skapade vardagspaketet så bumpa skandia så de för över poängen för det.

Jag har för övrigt sagt upp alla kort/konton hos skandia igen efter att jag fick poängen, no problems.

Toppen