Senaste nytt

Vinn upp till 30 000 Extrapoäng i EuroBonus Bingo!‏

Jag chattade med Skandia idag och fick höra att,
* Hon såg att jag hade anmält mig till EB-kampanjen
* Poängen överfördes automatiskt månadsvis och att det skulle ske runt 6-7 september
* Det gick inte att skynda på
* Oklart hur bingobrickan reagerar på det!

Jag chattade med Skandia idag och fick höra att,
* Hon såg att jag hade anmält mig till EB-kampanjen
* Poängen överfördes automatiskt månadsvis och att det skulle ske runt 6-7 september
* Det gick inte att skynda på
* Oklart hur bingobrickan reagerar på det!
Jag har fått samma svar av dem. Men, bingopoängen kommer ju från SAS, inte från Skandia. Borde man inte kunna mejla in en skärmdump på att man är Skandiakund till SAS Eurobonus? Fast jag hittar ingen mejladress...

Så ser reglerna ut:

Elavtal
En första registrerings poäng sätts in inom 7 dagar efter tecknat elavtal. Gäller endast under kampanjperioden i registreringssyfte. Har du tecknat ett avtal senast 31 augusti 2014 blir din ruta ifylld dagen efter poängen kommer in på kontot.

Betalkort
Det kan dröja till efter kampanjperiodens slut innan du får dina första poäng på kontot. Men så länge din ansökan om betalkort är gjord senast 31 augusti 2014 så blir din ruta ifylld dagen efter poängen kommer in på kontot.

Tidningar
Poäng på kontot i regel inom 30 dagar. Har du tecknat prenumeration senast 31 augusti 2014 blir din ruta ifylld dagen efter poängen kommer in på kontot.

Flygresor
Poäng på kontot i regel inom 3 dagar. Har du flugit senast 31 augusti 2014 så fylls rutan i dagen efter poängen kommer in på kontot.

Banktjänster
Poäng på kontot i regel inom 4-6 veckor efter köp. Är ett köp gjort senast 31 augusti 2014 blir din ruta ifylld dagen efter poängen kommer in på kontot.

Online Shopping
Poäng på kontot i regel inom 4-6 veckor efter köp. Är ett köp gjort senast 31 augusti 2014 blir din ruta ifylld dagen efter poängen kommer in på kontot.

Drivmedel
Poäng på kontot i regel dagen efter tankning. Har du tankat senast 31 augusti 2014 blir din ruta ifylld dagen efter poängen kommer in på kontot.

Försäkringar
En första registrerings poäng sätts in inom 7 dagar efter att försäkring tecknats. Gäller endast under kampanjperioden i registreringssyfte. Har du tecknat en försäkring senast 31 augusti 2014 blir din ruta ifylld dagen efter poängen kommer in på kontot.

Hotellvistelser
Poäng på kontot i regel inom 30 dagar. Har du bott på hotell senast 31 augusti 2014 blir din ruta ifylld dagen efter poängen kommer in på kontot.

Generellt är ju tongången att bara man har anmält sig innan den 31:e augusti så är det ok, men jag är ingen jurist. Har någon frågat SAS Eurobonus om detta? Har något lyckats få bingorutan ikryssad utan att ha fått poäng från Skandia (genom att t ex skicka ett kontobevis eller liknande till SAS Eurobonus)?

Bah,

Kollade just min bingobricka genom länken i första anmälningsmailet jag fick,
Saknar fortfarande "duttar" på Bankhandel, tidningar och drivmedel än fast jag fått in poäng på kontot för både tidning och drivmedel.

Bankhandeln skulle ju komma in i första delen av september,
Ska bli intressant hur SAS löser detta då jag gjort att som står i min makt för att få i princip full bricka (förutom elavtal)

Bah,

Kollade just min bingobricka genom länken i första anmälningsmailet jag fick,
Saknar fortfarande "duttar" på Bankhandel, tidningar och drivmedel än fast jag fått in poäng på kontot för både tidning och drivmedel.

Bankhandeln skulle ju komma in i första delen av september,
Ska bli intressant hur SAS löser detta då jag gjort att som står i min makt för att få i princip full bricka (förutom elavtal)

Jag har samma problem själv, jag har bara fått flyg (sedan tidigare) och nyligen försäkringar markerat.

Men. Hallå. Jag har diverse tre i rad och siktar på att utnyttja 50% poängrabatt till London, och planerade att hänga på låset 1 september för att hugga platser innan de tar slut. Och vad händer? Plötsligt kommer en *generell* poängrabatt till London 27/8 till 1/9?! Undrar hur många platser som plötsligt försvann innan jag hunnit försöka boka. Grr.

Jag provade att boka de destinationer som jag fick ihop i bingo för att boka med -50% rabatt. Det funkade jättebra och vid val av avgång fick jag info att jag kan boka med 50% rabatt. Bra jobbat SAS!

Toppen